Solstrimma på vintrig stig och blogg award.


Igår var det en av dom ljusaste dagarna på länge.
Hallå januari jag gillar dej..........................
Med den känslan, gick jag ut på promenaden.

Solljus och strimmor som lekte mellan husen.
Som lördagsgodis för själen.

& fint är det få en utmärklelse.
Den här fick jag av underbar blogg, tack fina du, 
Victoria @ MY HAPPY HOME, titta in där du också.

När man får denna utmärkelsen ska man:

✿ Tacka den som givit mig utmärkelsen (det har jag gjort)

✿ Lämna den vidare till fem fina bloggar, och lämna en kommentar hos dem (det ska jag snart göra)
✿ Sen hoppas att awarden lämnas vidare till nya bloggar…

(Men egentligen vill jag ge den till alla fina som tittar in här, för det är ni värda,och att välja, sådant blir aldrig rättvist.)


Men jag ger dom till några nyupptäckta bloggar, som jag gillar.

Jamie Says dream -  Spännande inredning med twist, konst, foton och "daily dose of quirkness". Gillas!

Angeliqe - Drömska och så fantastika bilder, i sköna toner. Åh wow!

Landinskan - Svart vit inredning, med känsla för dom perfekta detaljerna i sitt fina hem. Snyggt!
,
Systrarna - Personlig trivsam inredning, som tilltalar mej mycket och inspireras av. Inspiratörer!

By the way - Vackra bilder, tänkvärda texter och en pysslig och loppis intresserad tjej. Härligt!


Kommentarer:

1 Jamie says dream:

Vad glad jag blir Lissen, tack!!! Nu får jag fundera på vilka jag ska skicka vidare den här utmärkelsen till... och kolla in de som fått utmärkelsen av dig, har bara kollat Landinskan tidigare.



Superfint foto som vanligt! Nästan magiskt med den där solstrimman, som en stig av solsken. Känns så avlägset med "riktigt" vinter med snö här nere i Skåne...

2 Beate:

En härlig bild, stämningsful och vacker!

Å stort GRATTIS till awarden, den är du verkligen värd!

3 Gärdsmygen:

Grattis!

Är det snö jag ser? Väldigt vacker bild!

4 Hanna:

Tack så mycket underbara du! Även dina bilder är fantastiska och jag gillar din härliga stil du har i hemmet, loppisfynd gör hemmet personligt!



Jättevacker bild, träden gör en bra kontrast mot det vita. I dag kom det lite av vinterns guld igen, tyvärr regnar det bort lika snabbt som det kommer. Ingen vargavinter i år inte.

Ha en skön vecka och kram!

5 Mia:

Den awarden var du sannerligen värd, Lissen...din blogg är bara sååå underbar...

Kram till dig!

6 Klara:

- Tack så mycket!



Nikon har många fina kameror, du kommer säkert att bli supernöjd!:)

7 Mia:

:-))

En natti-kram från Magnolia-Mia....Jiiiiises.... :-))

8 Rossanna:

Hej fina, hoppas att du har haft en super härlig helg ;) Kram

9 Sofia:

Tack snälla för awarden! :) Jag har tipsat om fem bloggar jag också nu.



Ha en fin kväll! Kram

10 Victoria @ MY HAPPY HOME:

Jag ska genast spana in dina tips! Ha det fint!

Kram

11 Proforma - Irene:

Grattis, Lissen, det är du värd! Fin bild! Nu ska kolla in dina bloggtips.

Kram

12 Proforma - Irene:

Grattis, Lissen, det är du värd! Fin bild! Nu ska kolla in dina bloggtips.

Kram

Kommentera här: