Dagar som den här, då mycket viktigt händer.

 
 
Jag kan inte tänka mig något bättre än att flanera runt i Brighton ( eller på andra ställen) . Ibland med mig själv och vid andra tillfällen i sällskap med andra. Händer att jag letar efter fina dörrar att fota. Det roliga är när jag får veta att några jag känner, tänker på mig när dom ser dörrar och också börjar fota. Det blir som ringar på vattnet, om ni fattar vad jag menar. Sådant gör mig glad.
 
Något mycket viktigt händer i min stad idag och över hela Sverige idag. En manifestation för förskolan, #pressatläge#.  För att vi ska få bättre förutsättningar, för alla barn skull ♥ och att vi personal ska kunna utföra vårt jobb på bästa sätt, utan att gå på knäna.
Det hör inte till det vanliga att jag demonstrerar, men idag känns det viktigt att vara med i förskoleupproret.
Hoppas vi blir många!
Kanske dörrar öppnas för förändring idag och att man lyssnar på oss.
För barnens skull.
 
Önskar dig en fin dag.

Kommentarer:

1 emma:

vilken fin bild, dörren var superläcker

Kommentera här: