Drömmer lite grann .....

 
 
Brukar du drömma dig dig bort?
Det gör jag ibland, som det här med nytt boende.
Har det bra och trivs i min lägenhet.
Men ibland tänker jag att det vore en dröm att flytta till lägenhet med högt i tak och trägov.
Passar på att drömma om en terass som hör till också.
 
Tänker inte alls på alla saker jag har, som skulle packas ner och allt jobb det skulle innebära.
Hmm, men en sak jag ska ta tag i när ännu mer höstmörker kommer är att rensa ännu mera här hemma.
 
Tillbaks till verkligheten och tar mig en kopp kaffe.
Ha en bra dag!

Kommentarer:

1 Tess:

Jag drömmer också mig bort ibland, men då till en stuga i skogen, till lugnet och tystnaden. Jag tänker att det är sunt att drömma så länge det inte innebär att man blir missnöjd med det man redan har :)

Kommentera här: