När vi var i kolonin i måndags

 
 
I måndags åkte jackorna av och jag åkte till kolonistugan med två av mina barnbarn. Vi gick omkring och tittade och gjorde planer. Vi hade inte hur mycket tid som helst, för jag skulle iväg och jobba eftermiddagspass. För dom här två godingarna ville börja kratta och rensa i rabatter. Antar att tålamodet för det inte skulle vara så länge. Men vad gör det, räcker långt att dom vill och trivs här. På fredag är jag ledig på dagen och då ska vi träffas och umgås. Vi har bestämt att skottkärran ska dras fram och vi ska hjälpas åt med trädgårdsfix. Och så har dom beställt kinamat och det har jag lovat att vi ska äta till lunch
 
 
Tog några av bilder på barnen på baksidan av kolonin..... på grannens trapp. Tror att hon tycker det är okey.
 
Ha en trivsam dag!

Kommentera här: