Fixar, jobbar och dagdrömmer ...............

 
 
Livet just nu känns riktigt härligt ( Förutom total strejkande bil. Materiellt, försöker jag tänka). Fick lov att tänka efter varför det känns bra? Det är nog helt enkelt att jag fått tillbaka min energi och lust, efter eländig och lång förkylningstid. Har plockat fram cykeln och det har blivit några turer till träning. Vill och försöker bygga upp min ork igen. Att promenera och lyssnar på ljudbok samtidigt blir det också då och då, gillar det mycket.
 
 
Har satt lite fröer och tycker om att se när det börjar spira ( Gör det inte alltid).
Och bor man i lägenhet, så är man lite begränsad.
Men, vadå, kan inte låta bli, det får bli i liten skala 🌱🌱🌱
 
 
Tänker på upplevelser som jag har haft.  Här är det olika bilder från Pashley Gardens i England.
Fixar/t för dom två födelsedagskalas som är den här veckan. Mysigt.
Och jobbar mina skift.
Dagdrömmer om en resa som jag ska göra i maj, det känns peppande.

Ha en fin tisdag och vad har du för drömmar och planer?
 
 
 

Kommentera här: