Hittade en gammal bild från vandringen från Porto - Santiago de Compostela

 
 
Hittade gamla bilder i ett skåp härhemma när jag städade och minnen kom tillbaka. När vi gick med tunga ryggsäckar och följde gula pilar längs vägen från Porto - Santiago de Compostela. Det var ett tag sedan, åren går. Vilken fascinerande resa när vi vandrade om 7 timmar varje dag. Maten smakade väl aldrig godare när vi stannade till vid cafer eller restauranger.  Och tänk när vi sov i sovsalar tillsammans med andra människor, men det var tyst och stilla och alla tog stor hänsyn till varandra.  ( Hmm och dom som snarkar kan ju inte rå för det, tur det finns öronproppar. Men oftast var vi så trötta så vi sov tungt). Det finns mycket mer att berätta om den här resan, men finns en hel del skrivet i mitt arkiv. Får nog titta själv också 😊.
 
Halsbandet som jag köpte när vi kom fram till Santigao de Compostela hade jag sett på en kvinna som gjorde sin vandring för andra gången och det var ett  speciellt  vandrigskors, berättade hon för mig. Blev så glad när jag såg det i en affär och ville då ha ett eget som minne.
 
Önskar dig en skön fredag!
 
Ps Åsa, det är dags för dig att få den här bilden nu Ds
• Kategori: ResorTaggar: Foto, Inspiration, Reseinspiration, Santiago de Compostela, Vandringssemester; • Kommentarer (0)

Kommentera här: