Fredag och har varit hemma en vecka

 
 
Nu har jag varit hemma en vecka, efter min Englandstripp. Dagen innan jag åkte hem kände jag vedmod för att liksom säga adjö till allt i Brighton. Kom hem sent på fredagskvällen och dagen for jag snabbt upp till min kära lilla kolonistuga. Efter kolonimöte och gemensam städning av området så har jag ägnat mig åt min egna trädgård och stuga. har hunnit städa lite grann, nu har hela området vatten. Rensat och rensat i trädgården och satt plant som jag köpte i en handelsträdgård i Brighton. Men framförallt fikat och myst med nära och kära och trivts och mått så gott att vara hemma igen. Och jobbat förstås. Blir skönt med helg och det ser ut att regna mest varje dag. Så kanske jag kommer att som katten på bilden att ta det väldigt lugnt. Tror jag behöver det. Men både fotboll och trädgårdsmarknad lockar också.
 
Ha en skön fredag 🌸🌿🌸🌸!
Ps Bild från den privata trädgården i Brighton Ds

Kommentera här: