I kvarteren där jag är just nu ~ Brighton

 
 
 Som du kanske förstår så kan det ta lite tid när jag promenerar runt här i Brighton. För vem skulle inte stanna när dom såg en sådan här dörr, med det vackra blyinfattade fönstret. Som ett sorts smycke för huset. Och jag behöver väl inte berätta att jag fotat många fler vackra dörrar. Snacka om finheter, som jag liksom kan "spara på" och ta fram och visa, någon dag när det känns rätt
 
 
 Att sedan på promenaden se den här gamla bilen, som säljer ( troligtvis sålde) "Bubbles & Nibbles" och fantasin sätter igång. Den perfekta bilden hade varit någon försäljare som stod i den och vi hade kunnat gå fram och köpa det som dom såldes.
 
Ha en fin söndag................
Dags att sätta fart för att mig in till stationen i Brighton för färd mot vita klippor och hav.....

Kommentera här: