När man ser en bild, letar på google och knackar på en okänd dörr!

 
 
 Jag hade sett en fin bild på Google av en vacker trädgård i Brighton och tänkte att jag måste bara få komma dit under mitt besök i Brighton.  Hittade adressen och en dag då jag och tre av  mina klasskamrater var på en picnic i en park övertygade jag dom att vi måste göra ett besök i Gardenhousebrighton. Vi promenerade och letade oss fram med kartans hjälp. När vi äntligen kom fram och jag knackade på dörren så var det stängt. Men jag  berättade för ägarinnan att jag hade en koloniträdgård i Sverige och är fotointresserad och ville fota det vackra i hennes trädgård. Vi välkomnades varmt och fick komma in. Lycka. ..............................
 
 
Ser du det imponerade insektshotellet!
 
 
 Trädgården var mitt ibland alla hus.
 
 
Det fanns många detaljer att se överallt och jag har många fler bilder från den fina trädgården. Här kan du se hennes oficiella hemsida
 
Ha en trivsam torsdag!

Kommentera här: