Så är jag på väg, resväskan är packad.

 
 
Igår var jag upp till kolonin en liten stund. Tittade i rabatterna vad som har kommit upp och ser att det dröjer inte länge innan tulpanerna slår ut. Ordnade trivsamt med kuddar och tyg på den takade altanen. Så roligt att komma hem till det sedan. Och jag nästan vet att några i familjen kommer att åka upp och grilla när det blir fint väder.
 
 
Har fikat flera gånger med nära och kära och tagit adjö åt olika håll, + tagit några extra kramar av barnbarnen. Resväskan är packad, jag har resfeber och längtar att komma fram till Brighton i eftermiddag. Sitter på tåget just nu.
Äventyret kan börja........ och samtidigt känslan att veta att jag har så mycket att komma hem till.
Är tacksam.
 
Ha en trevlig 1:a maj
 
Ps Vit balkansippa från min koloniträdgård Ds

Kommentarer:

1 Lizzan:

Oh vad härligt det låter! Ha en toppenresa! Ser fram emot bilder och beskrivning av din resa.
Kram Lizzan

Kommentera här: