Insikter och en dag då regntyngda skyar syntes över Royal Pavillion

 
 
 Känner mig lite fundersam om jag kommer att möta våren och försommaren i Royal Pavillion i Brighton. Kan du se vilken magisk park det är och den ligger mitt i stan? Visserligen är det 1 1/2 månad tills jag ska resa, så jag hoppas att pandemin blir mild och inte sprider sig i den omfattning man befarar. Och att vi alla behåller lugnet och tar till oss dom råd vi får från Folkhälsomyndigheten.
 
Nu tar jag helg, ska bara sova efter nattjobb först. Vädret ser ut att bli soligt både idag och lördag. Ser fram emot att vara utomhus och hämta energi av det fina vädret. Ta nu hand om varandra och så gör vi det bästa möjliga av den här Coronasituationen, eller hur?
• Kategori: EnglandTaggar: England, Foto, Inspiration, Reseinspiration, Royal Pavilion garden; • Kommentarer (0)

Kommentera här: