Minne: Två nätter i Trinidad

 
 
 Mer minnen från min fantastiska resa i Cuba. I två nätter bodde vi hemma hos en familj i Trinidad. Rummet var svalt, sagolikt och fantastiskt.
 
 
 Det fanns fönsterluckor i rummet som man kunde öppna och man kunde ligga och se ut mot den fina terassen. I rummet bredvid bodde två vänner som också reste med Rosa bussarna 50 +. Tror dom uppskattade den här upplevelsen lika mycket som mig.
 
 
Vindruvsklasarna nådde nästan ner till stolarna på terassen. Och jag kunde inte låta bli att smaka på dom söta druvorna. Blir så glad när jag minns tillbaka till det här äventyret och framtiden får visa om det kommer att bli fler? Men har fortfarande massor av bilder som jag ej visat ännu. Och tacksam är jag förstås att jag har min lilla kolonistuga att åka till, här i min stad.
 
Önskar dig en fin tisdag!
• Kategori: CubaTaggar: Cuba, Foto, Reseminnen, Resor, Rosa Bussarna; • Kommentarer (0)

Kommentera här: