Norra berget igår kväll

 
 
Vi har ett så fint friluftsområde i min stad, Norra berget. Efter jobbet igår så skyndade jag hem för att göra iordning lite fika för att sedan åka dit. Det var äntligen dags att träffa mina vänner ifrån bokklubben där uppe, efter flera månaders uppehåll. Som jag har saknat dessa träffar, alla våra diskussioner, med både djup och massor av skratt. Och kvällen överraskade oss med varm sol, men jag vill lova att vi alla var väldigt varmt klädda och beredda på kyla.
Men innan dom kom så gick jag en egen liten promenad i området och tog några bilder.
 
 
Det har börjat blomma så smått.
 
 
Och det fanns stickkonst på flera ställen.
 
 
Det börjar bli grönt överallt och det är den finaste tiden nu
 
 
Önskar dig en fin Kristi himmelfärdsdag.
jag jobbar idag, men sedan blir det tre lediga dagar.
 
Ps Dagens bok var Pesten av Albert Camus, ett litet tungt men tidsaktuellt ämne. Ds
 
 

Kommentera här: