Kommentarer:

1 Ritha:

Jag gillar den till höger. Den var stark i färgen och det gillar jag. Sen är den lite taggig oxå. =)

2 Lotta:

Fina blommor från Botaniska, sommarblommor.... vad vore livet utan dessa färglada blommor? Fina foton du tar 8`)

3 Sus i Hus:

Vilka härliga blommor och bilder. Ha en skön söndagkväll. KRAM

4 annette:

Jättefina alla tre, men den till fastnade hos mej!



Ha det så gott!



//annette

5 Anonym:

Du lyckas bra med fotograferingen.

6 Inger Maryissa:

Mycket vackra nyanser och färger på de fina sommar-blommorna.

Ha det så gott.



7 Sofie:

Vilka fina bilder! Angående utmaningen så antog jag exakt den för någon vecka sedan, så jag tror att jag passar. Kan bli lite tjatigt om jag upprepar den igen :) Men det var roligt ändå att du ville utmana mig! Kramar, Sofie

8 Linda P:

Härligt färgstarka! Jag gillar nr ett bäst! Men vad 17 heter de blommorna nu?? Har tappat bort namnet...

9 Linda P:

Ja exakt, ögonen letar motiv... Men du, nu vet jag... Salvia är det ju (inte lavendel som man kan tro). Underbar!

10 Pialotta:

Oh så somrigt och färgrikt i din blomsterrabatt:-)

Kramar

11 Anonym:

Än så länge trivs jag med att vara "anonym" trots att jag inte är ngn kändis... Det känns skönt att bara skriva av mig. /persiljeland.

12 Sandra/Vit design:

Vilka underbara fotografier! Kram Sandra

13 Ellas Inspiration:

Härligt somriga bilder!



Mvh



Karin

14 Mia:

Det här ska jag titta närmare på ikväll när jag åter är hemma från arbetet.



Tack för tipset!

15 Kimberley Marie:

Fina blomster.. lyser upp, vilket kan behövas en sån här regnig, grå och trist dag.

Den med de stora oranga blommorna gillar jag bäst !

Ha en bra dag och sommar !

16 Rajson:

Fina foton alla tre.Vad vore livet utan blomster och tillgång till botaniska är en fröjd.

Känner för den blå idag.

17 Anette:

Enkelt bidrag skriver du, men ack så vackert. Jag ska till Botaniska i morgon är det tänkt. Innan Liseberg....../Anette

Kommentera här: