Stenhus

image286
Lunchrast pa skolan och jag har atit min nast sista skol lunch!!! Tidigt pa torsdagmorgon ska jag aka tillbaks till Sverige ! Nu galler det verkligen att leva har och nu, for pa ett satt ar jag pa vag hem! Men med lite sorg i hjartat, samtidigt som hemlangtan  finns dar ocksa !!!!
Jag kanner mej saaaaa tacksam for allt jag har upplevt under min tid har ! Mina ord racker inte till for att uttrycka min gladje !!!!!! 
Men att fa pussa pa och krama mina nara och kara ar nagot jag ocksa langtar efter !!!!!!!!

Ps Det har ar hus uppe pa kullen i Lewes, en lite slottsliknande vackert stenhus. Ds

Kommentarer:

1 a:

Fint!

2 Ninni:

Mmmm vilket fin hus!

Du verkar ha haft det underbart härligt i England..men jag förstår att det ska bli skönt att komma hem också..kram

3 Ninna:

Har inte riktigt förstått. Vilken typ av kurs/skola deltog/var du i?

4 Alina:

Ha en trevlig kväll! :)

Kommentera här: