Överraskad.....

När man minst anar det så kan härliga överraskningar dyka upp!
Det gjorde det i veckan..... underbart  glad blev jag av att få en  utmärkelse!!!
Som att få en julklapp från helt oväntad håll.... lite i förskott........
Tack min goa  bloggvän Carina !


Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden


Det som också är underbart är att nu får jag sprida den här glädjen!

                 *********** Får jag lov att presentera **************


Lisa : En ung spontan tjej med varmt hjärta som skriver om inredning och sitt dagliga liv

Anna: Ger värme och glädje, totalt  njutnings fullt. Inspirerar mej kollosalt! Fotar så fint också!

Proforma: En go varm tjej som jag gillar mycket! Har så bra  inrednings tips också!!!.

Kerstin: Trevlig ny bekanskap i fotovärlden. Som inspirerar mej att göra kamera utflykter

Elena: Härlig tjej som skriver om  vardagen och fotar snyggt. Gör så vackra hantverk!

Britt:   Skriver inlevsefullt  och gott om livet i Stockhom eller Holmträsk.

Soffie:   Vi får följa denna "goa" tjejs  vardagliv. Tipsar om böcker,filmer och dikter!

Sus i Hus: Skriver personligt om sitt hem och ger inredningstips. Ny trevlig bekantskap.

Nancy and I: Har en liten vovve som jag. Inreder och fotar. Också en härlig bekantskap!

Men hur räknar jag egentligen...... nu får jag nog sluta......................
Vill ju ge alla en utmärkelse...... så många är värd det!!!!!!!!!!!

Kommentarer:

1 Lisa:

Tack såååå mkt!! :D KRAMKRAM

2 Susihus:

Tack snälla du för detta söta! KRAM i massor

3 Lena:

Vilken fin blogg du har med massa vackra foton :) Grattis till utmärkelsen!



Ha en toppen dag!

4 lena:

Grattis till utmärkelsen!!

Jag fick igår med och det värmer:)

Du förtjänar den för du har en härlig blogg vännen:)

Ha det fint, kram lena.

5 elena cn:

Tack, tack!

Det känns härligt att bli uppmärksammad och uppskattad!

6 Kerstin:

Åh, du kan verkligen förgylla min dag. Tack snälla du för utmärkelsen. Det är kul att du uppskattar mitt fotande. Grattis själv till utmärkelsen. ;)

Ha en jättefin dag.

7 Anna:

Du... du är ju bara för go Lissen du vet ju...jag smälter som smör jag skiner som en sol jag blir varm...thank you my dear friend.Suck ja så lycklig jag blir.

8 britten:

Å tack du snälla rara gulliga dig...så glad jag blir...verkligen ..och behövde lite uppmuntran...DU är guld....

9 soffie:

Å tack för den fina utmärkelsen det värmde i mitt yrtillstånd,ska fixa med den sen,

kramen

10 Mia:

Lissen, den utmärkelsen är du så mycket värd! L

11 bitte:

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

12 Proforma:

Grattis till utmärkelsen och... tack snälla Lissen för min! Det behövdes en sådan tung dag som denna... företaget som jag arbetat hos i snart 9 år går i konkurs så... utan jobb är jag snart. Fin julklapp, eller hur!

Luften gick ur mig så det dröjer kanske ett tag tills jag skickar vidare, hoppas det är ok!

Ha det gott!



13 Proforma:

Tack, dom värmer!

14 Anna-Karin:

Nämen tusen tack! Vad roligt. Precis vad jag behövde, är lite bloggtrött just nu.

15 Mia:

Morning!! Jepp, det är grannen Lenas Jack, vilket energiknippe! L

Kommentera här: