Magisk vatten show: del 1

Du, ja just du.....
Kom, det finns en stol här åt dej, sitt hos oss. Föreställningen ska snart börja.
Finns här i Fig Tree Bay, för endast 12€
Vi kommer att se: Dancing waters, laser show, fire and smoke show!

Tadatada...en show med magi! Helt  underbart crazy galet bra!


 
Sitter du bra nu? Känner du den pirrande förväntan?
Lite musik hör vi redan, som gör att vi kommer i stämning!
(Lilla O  har öronproppar och sover i vagnen)



Hör du den klassiska musiken som pampigt virvlar  in oss i magiska världar



Musiken är mjuk och vattnet sveper  runt i takt,,,,,
så soft.....so soft och mäktig



Eldiga rytmer får oss att gunga i takt............
Tror rakt jag känner värmen ännu
Känner mej lite "galet" glad fortfarande när jag minns

Av en slump tog vi en broschyr om vattenshowen. Blev en oväntad magisk höjdarupplevelse! Passade för alla åldrar till en rimlig penning! En riktigt Wow upplevelse! Grymt cool som ungdomarna skulle säga!

Sedan kunde vi inte låta bli att småle åt våra platser. Vi förstod under föreställningen varför dom var lediga. Små vattensskättar kom vid några tillfällen på oss. Men det var varmt vatten,L


Det här är också ett bidrag i Mumaris  tema om "Insane", titta så ser du fler bidrag.

En riktigt trevlig helg önskar jag er !

Kommentarer:

1 Brak:

Fina bilder, bra fångad upplevelse ;-)

2 Mumari svarar:

Läckra bilder! Jag fixar länken åt dig :o) Vad roligt att du är med!

Har du förresten någon åsikt om röstning av bidragen i slutet på temaveckan?

3 Anna:

Jag älskar allt som är galet :D...galet bra...perfekt...vackert.. så galet vackert Lissen...kan känna medelhavsvärmen i bilderna..nice..m mmmm Cypern är gott...m mmm o du är go..kram på dig...

4 britten:

tack för det kändes nästan som man var med där....ha en fin helg

5 Ingela:

Måste ha varit otroligt magnifikt att kika på.

Trevlig helg!

6 lLenal:

Det där var en härlig upplevelse som var bara så bra:)Jätte läckert,du kan du.

Må så gott, kram lena.

7 Anna:

Himmel Lissen det är freeeedag o man mår så gott...himmelskt liksom.. :)

8 Proforma:

Oj, vilka bilder... maffigt! WOW vilken upplevelse!

Fredag nu... så skönt... Idag har det varit en fantastiskt fin höstdag, hoppas helgen blir lika fin!

Ha det gott!

9 Anna:

M mmm härligt Lissen....att du känner den sköna stämningen...så är det bara..

10 Malin:

Hihi ja det är lugnt. Det var enda gången jag var busig i skolan men nu försöker jag kämpa på så gott det går! :)

11 Mia:

WOW!!!! Vilka färger, vilket skådespel!!!

12 whatthefuckdotcom:

Tack så mycket, väldigt vackra insane foton här, färgsprakande i höstmörkret ;)



Ha en fin fredagkväll :)

13 Fia:

Det såg alldeles fantastiskt ut! Den showen hade jag gärna sett.

14 wallentinaa:

wow de där skulle vara riktigt coolt att se! :D

15 Ninna:

Den nedersta och näst nedersta ser riktigt effektfulla ut.

16 Elena CN:

Härligt med ljusshowen! Och jag tror ni fick bästa platserna, vilka minnen det blev av vattenskvättarna:)

17 wallentinaa:

jaa youtube har hur mkt sjuka grejer som helsT !:p

18 Junitjej [Bloggarnas stegrace]:

Jag kikar in och önskar dig en trevlig helg!

19 soffie:

wow vilken grej att få uppleva.va härliga bilder...

20 Nalita:

Jag vill ha din åsikt om Idol. Är det så bra så att det ska få så mycket uppmärksamhet? Är juryn bra? Vilken person ska vinna idol? svara gärna om du kollar på idol :)

21 SagoElin:

Det ser alldeles magiskt ut! Jag är lite avundsjuk faktiskt! :) Ha en fortsatt fin fredag : )

22 matte:

tack för föreställningen :D!

23 Ingalill:

Jätte fina bilder, sista bilden är kanon vacker.

24 Ylva Östergren:

Gillar om det du skrev! Mysigt att se en del nyttiga grejer och inte bara det generella grejerna som man kan se om varje dag. ;)

25 Ylva Östergren:

Tycker mycket om det du skrev! Skojigt att se en del bra grejer och inte bara det vanliga sakerna som man kan läsa om varje dag. ;)

Kommentera här: