Går och myser.........


Min underbara bloggsyster Anna har gjort mej så glad och förärat mej en award!
Anna med sitt trollspö av sköna bilder och galet härliga ord!
Förgyllar hon varje dag för mej och många andra!
Hon kan som ingen annan sätta guldkant på livet!

Så här har raringen skivit om mej,Lissen
Säger jag med lätt rodnande kinder..........


She´s so fine so good she´s my sweetness she will always see the brighter side of life
And she speak english..that's nice.
Hennes blogg..mmmm so fabulous




Mja min engelska är väl inte den bästa, men en och annan mening försöker jag svänga till!
lite Svengelsk, you know! Blir ju lite roligt ibland av det.

Inte lätt att skicka vidare, men några av alla  "goa" guldkorn är:

Elena
En skön tjej med en härlig inställning till det mesta! Så fantastikt kul!
Piggar upp på det mest fantstiska sätt!, 
Hennes blogg..mmmm so fabulous
 

Proforma
Alltid så snäll och omtänksam med sina goa kommentarer!
Hon är helt  enkelt gööör go och har glimten i ögat!
 Hennes blogg..mmmm so fabulous

Inne och ute Malin/Marie
Sköna tjejer som har en härlig förmåga att bara vara underbara!
Överraskande,uppmuntrande , så jag smälter.
 Deras blogg..mmmm so fabulous


ZabisaxLena
Min vän som får mej att skratta från magen.
Som peppar, uppmuntrar vad det än gäller, är en himmelsk raring!
Hennes blogg..mmmm so fabulous


KalixLena 
Sprider skönhet med en personlig touch av både fjäll, sol och lite familj .
 En ny härlig vän.
Hennes blogg..mmmm so fabulous


Kerstin
En varm go "tjej" med hjärtat på det rätta stället. 
Så härligt  inspirerande och visar så mycket fantastiskt .
Hennes blogg..mmmm so fabulous




Alla ni som tittar in här på min sida!
Det här är en blomma till dej............

Så glad  om du vill läsa mina enkla rader och se mina bilder!

Kram på er alla från Lissen

Kommentarer:

1 Lena L:

Å tusen tack! Både för awarden och för dina fina ord! Det var en rolig överraskning så här på morgonkvisten! Jag ska lägga in den hos mig sen i eftermiddag! Nu måste jag åka till jobbet! Ha en underbar dag Lissen! Kram, Lena!

2 Maria:

Vilken fin present så här på måndasgmorgonen! Tack så mycket, det var gulligt av dig!

3 Marie:

Tackar så mycket för blomman, den var alldeles alldeles underbar....som Askungen säger ;-))Önskar dig också en fin vecka!

4 InneoUte-Malin:

Precis vad man behöver en trött måndagsmorgon! Tack snälla du! :-) Din blogg är också helt fabulous! :-)

5 anki:

grattis till awarden :-) den är du värd...



vilken vacker blomma..är det en porslinsblomma? Är så dålig på blomnamn...



ja här blev det snö igen, underbart med tanke på blankis som ligger och lurar där under :-/



ha en skön måndag

6 Proforma:

Grattis till din award och tack snälla för min! Den... och solen som lyser på himlen idag förgyller min dag! Och du vet... jag gillar ju din blogg också!

Ha en bra dag!

Kram

7 isabels värld:

Åh tack för blomman =) Ha en fin måndag! kram Pernilla

8 Kerstin:

Tack snälla Lissen för de gulliga orden. Jag blir alldeles varm i hjärtat. :)

Din blogg är fabulous den med.

Ha en riktigt fin dag.

9 Jill:

Grattis!



Hoppas att du har haft en riktigt fin helg. Jag kan då inte klaga på min - helgtur med maken till Riga. Men nu är jag trött och kämpar, med kaffets hjälp, för att hålla mig vaken på jobbet...



Hoppas du har en riktigt fin måndag!

10 anki:

jag hade också problem med att få till vattendropps bilder :-) Särskilt med kompakt kameran eftersom man var tvungen att vara så nära,, men jag vet en som tar fantastiska vattendropps bilder men sin kompakt kamera, Mimmi på http://mimmi-antikrundan.blogspot.com/, hon har säkert bra tips att ge. :-)



tack för din positiv respons på mina bilder, alltid kul att höra att man fixar nått som är bra.. :-)



ha en skön måndag kväll

11 elena cn:

Oh, thank you, thank you darling:) I'm sooooo flattered! (smickrad)

Vilken snygg award till ett gäng härligt snygga tjejer(båda på utsidan och insidan)=)

Nu ska jag gå och göra middagen med ett leende på läpparna!

Tittar in senare igen...

12 Anna:

Mmmm precis så är det Lissen och du lyser ju själv så pass..tar så gärna emot blomman..kram på dig du härligt glada människa.

13 mimmi:

Grattis:) det är du verkligen värd:)

14 anneli:

Grattis och såååå väl värd dom orden från Annas trollspö!! Vilken vacker blomma jag får med mig här också - oh la la!!!

15 Anonym:

mmmmmmmm so... så glad jag blir ! Glömde bort hur det där ordet stavades !!!

Jag har tulpaner på bordet, tror att de räcker över helgen :)De får du av mig !

16 vivan:

Tackar allra ödmjukas för de vackra orkideerna!

kramen!

Kommentera här: