Kommentarer:

1 Lissen:

För mej har ALLTID samspelet mellan oss människor och naturen varit viktigt. Tänk alla goa stunder jag har på promenaderna både i vardagen och när jag har tid att ha med fikakorgen. Dessutom är "miljötänket" något som känns viktigt att reflektera över. Bor ju i en industristad, där utsläppen kontrolleras då och då. Men utsläppen minskade efter att man satte fokus på miljön. Bor i "staden mellan bergen" Sundsvall.

Som ALLTID, hoppas jag att vi alla får en bra dag!

2 Lasseivomma:

Vi måste värna om våra grundförutsättningar för livet. Naturen, luften vattnet, människorna måste alltid komma i första hand. Bra tolkning.

3 InneoUte-Malin:

Vackert! Underbara färger och former på löven. Ord är överflödiga. :-) En bra dag till dig med!

4 Mona:

Fin höstbild. Naturen är ett måste för människans överlevnad.

5 Eva-Lena:

Fin och tankvärd tolkning som jag instämmer helt och fullt i!



Önskar dig en underbar onsdag/Kram E-L

6 julia:

Hejsan.

Allt bra idag?:)

Kramar Julia :D

7 Lena Norgren:

Härliga färger!!!!Och visst måste vi A L L T I D vara rädd om vår natur och ta vara på alla chanser att njuta i den.

8 j:

okej :D

9 Kerstin:

Fin tolkning, Lissen. Du har så rätt i tänket om människan och miljön.

Vackert foto med härliga höstfärger.

Ha en fin dag.

10 karola:

hej Lissen så fint! Alltid är vackert ord...och Kerstin hade ju med tolkat det fint tycker jag :)

...är personen på bilden där någon som är speciell för dej kanske? färgerna är så ljuvliga.

ha det gott!

11 ElinsPhoto:

Sundsvall är en vacker stad, brukar oftast åka dit i samband med Ikeaturerna :) Jättefin tolkning av temat!

Jag hoppas verkligen att fjällvärlden får bevaras trots miljöhoten. Miljötänket är absolut viktigt!

12 Anna dansar in..:

Mmmm man ska vara rädd om naturen och om varandra..vacker bild..med löven som lyser...

13 Lizaloop:

vackert, vilka härliga färger på löven :)

14 Ninni:

Helt fantastisk bild..så vackert!



Ha det gott Lissen...snart far jag iväg..kramen

15 @nemonen:

Fina och tänkvärda ord. Vackert

16 Ulla:

Bad du mannen ställa sig där? Han passar så bra in i arrangemanget L

17 Jill:

Japp! Staden mellan bergen, där är det vackert! Kanske därför jag trivs så bra i Bergen...känns nästan som hemma. :-)



Härlig bild, naturen är verkligen vacker just nu.

Hoppas att du har haft en riktigt fin onsdag!

18 Mad World:

Vacker bild med härliga färger.

19 Anneli:

Ja du...denna veckas tema är alldeles för svårt för att göra ordlöst! Tyvärr! Det är fin bild men jag förstår inte tolkningen utan ord! Jag kan göra min egen tolkning så klart men det är inte samma sak och med ett så svårt tema så blir din och min tolkning säkerligen inte alls lika! Men det är en fin bild på en härlig höstdag!



ha en fin dag!

20 mimmi:

Som vanligt så kommer du med tänkvärde saker och som man inte kan göra annat än att hålla med dig fullt ut:)

ha en fin kväll

kram:)

21 Ironielle:

Härliga höstfärger!

22 Beate:

Å jag som trodde att det var en ORDLÖS onsdag ;-) Men kommentarerna är ju inga ord, det är ju mmmhhh kommentarer. I ditt fall en mycket fin sådan. Vad jag gillar mest med bilden är just den röda jackan på killen, en sådär härlig "udda" kontrast till löven.



PS. 1 000 tack för mejlet. Du har samma "tänk" som jag. Undrar ibland om vi är "synkade" - klart vi är, vi är ju gamla fotbollsspelare :-) DS.

23 Solvarma Irene:

Hej Lissen!



Helt rätt tänkt, så är det. Jättefin bild.



Min bild kommer dock inte från Bayern där jag fortfarande är, men väl från Tossa de Mar en annan skön plats på jorden.



Solvarma kramar från Irene

24 lillaMy/Marie:

Hej hej, jag har varit inne och tryckt lite på listor... och nu ska jag gå och sova.. natti natt !

Kram ♥

25 Mia:

Besökt din sida igen och insuper känslan i alla vackra bilder. Hösten bjuder oss på färgsprak... I morgon ska jag ut och försöka fånga höstens fina färger på bild... Idag måste jag röja här hemma, trots att solen lyser på andra sidan fönsterrutan!

Kommentera här: