Moa i köket




Oftast och i de flesta fall så hör Moa, min Jack Russel tjej till min vardag. Men sedan jag flyttade och har haft mycket att fixa med, så har hon ofta fått vara hos mina föräldrar. Där trivs hon ju ypperligt, och blir så ompysslad.

Men nu är vi tillbaks i vardagen och hon ligger här alldeles bredvid mej och jag passade på att ta en bild på henne.

Trasmattan hon ligger på, fick jag av mamma och pappa.
Dom hade den liggande i ett förråd och det är ju bättre att den ligger på mitt köksgolv, eller hur :-).

Passar, med dom andra turkosa accenterna jag har i köket.

Nu, ska jag och Moa ut och fånga lördagen.
Hoppas ni gör detsamma.

INSPIRATION OCH KREATIVITET, visas vardag.

Kommentarer:

1 Carina:



Lilla Moa...sådant tur du har med sådan matte.

Så kul att få en del av er lördag, vi liksom är lite på samma spår din matte och jag :)

2 Helena Kulle:

Sööööt Moa. Och hon gör sig bra på den fina mattan.

Ha en mysig lördag, bägge två.

KRAM

3 Pialotta:

Underbar vardagssyssla för så många.. härlig bild:)

Ha de gott Lissen lilla:)

4 Beate:

Har verkligen saknat Moa, hon är så go och verkar trivas alldeless ypperligt på den fina (helt min smak) trasmattan. Å hennes kloka ögon...

5 Darkangel och Mumma:

Moa är så söt! :)

6 Anna tassar in:

Jag nästan svimmar så söt är hon din lilla Moa..jag säger hela tiden till mannen här..jag vill ha en Jack..om det ska bli nån hund..vilket kanske är tveksamt men man kan ju alltid drömma..



Härligt fint har du det Lissen..så god smak att jag blir lycklig..

7 Lena Rollmar:

du har en award hos mig ;-)

8 Hanna:

gjort idag?=)

9 tina:

hej fin blogg

kolla gärna in min blogg:D

10 Sök och du skall finna:

Superfint!



Å den fina mattan ska absolut inte ligga i ett förråd. Jag är väldigt svag för turkost.



Regniga hälsningar!

11 Anonym:

Ja, trasmattor är verkliga konstverk. Din vovve är inte så dum heller ;-)

Trevlig helg.

12 Basilica:

Nu gick det för fort.

Trevlig helg i repris.

13 Pysselfarmor:

Får jag uttrycka det som så...

I love Moa!

14 Gärdsmygen:

Så fin hon är! Har du vävt mattan själv? Den är också fin:)

15 Eva-Lena:

Underbart söt är hon lilla goa Moa och hon gör sig alldeles strålande på den fina mattan, bra med föräldrar som har skatter i förråden :)



Hoppas att ni fick en fantastisk Lördag!



Kram E-L

16 Jane:

Åh, en liten trevlig tjejkompis till min Max :)

Fin bild!

17 elena cn:

Vad bra att du räddade mattan från förrådet! Alldeles för snygg för att gömmas undan:)

Och vilken go liten Moa. Vad härligt att ni nu har kommit tillbaka till vardagen. Kan tänka mig in i hur gosigt det är att sitta med Moa och känna värmen från hennes lilla kropp eller gå omkring hemma och småprata med henne.



Kram!

18 Bildgatan-Avsändare Margareta:

Vi passade på att fånga lördagens vardag så långt det gick innan ösregnet kommer över Linköping. Att ha ett djur i vardagen är inte helt fel och glädjer många.

19 Karin:

Jag ÄLSKAR bilderna på din fina hund! Hon är verkligen så söt.

20 Mia:

Vackert golv, fin matte och på den en mysig hund. Du måtte vara rik... :-)

Kommentera här: