Guld..........




Igår hade jag en riktig GULD kväll hemma hos en härlig kompis.
Kan väl inte bli bättre med Schlagerfestival, OS, med bla. Curling guld

Dessutom att laga mat tillsammans + efterrätt och en massa annat gott.
Sedan sitta i soffan, halvliggande och bara njuta och surra tjejsnack halva natten.
Medan är tv:n i bakgrunden och som visade glada repriser på Curlingtjejerna och Jöback som sjöng i schlagern!
(Anna Bergendahl var bäst, tycker jag)
Kan bara kalla det, GULDLÄGE............

Inte undra på att det blev en lång långpromenad idag.
(Innan vi gick långpromenaden, letade vi "guldiga" saker hemma hos henne. Det är några av dom jag visar)

FOTOTRISS, visas guld idag

Kommentarer:

1 Jah Hollis:

Men Jöbacks låt var väl ett sömnpiller av det mer pompösa slaget. Fast ni kanske bara tittade ;-)

Fina bilder dock, speciellt den snygga ikonen.

2 Pialotta:

Men du lilla Lissen .. Guldläge verkligen så himla vackra ting hos din väninna och Peter jag tror det blir riktigt Guldläge för honom..En annan väldigt bra låt var ju Annas som oxså gick vidare.. Guld.. javisst på alla fronter och idag har jag fått mannen med mig till min Guldiga strand .. där sanden inte blivit till Guld, men däremot is och snöfylld;-) :-) Härligt.

Kramiz från lilla Pia som håller Lotta i handen:-)

3 Agneta:

Fina bilder blev det. Rena guldbilder till och med ;-)

4 anki:

Härlig kväll du verkar ha haft :)



jätte vackra bilder :-) bra tolkat.. guldigt och fyndigt...



behaglig temp här men det snöat igen.. suck blir aldrig någon ändring på vädret .. :-)



ha en skön kväll

5 House of Jammi - blogg och webshop:

Låter som en supermyskväll. Fina foto som vanligt.

6 Anneli - A'la Foto:

Det guldiga temat var svårt först tycker jag! Jag har ingen känsla för guld alls just nu...ser absolut inte på OS och jag antar att temat är därifrån så jag får gissa att vi fått något guld! Men det är snart slut nu..tror jag...för inte heller det vet jag! ;O))



Ha en fin fortsättning på söndagen!

7 Lasseivomma:

Låter som mysigt, fina saker hade hon ju oxå. Den översta dosan eller vad det är tycker jag bäst om.

Själv somnade jag innan allt var avgjort av snöskottningsutmattning.

8 Beate:

Ettan är ju helt klart en mmmmmhhhh-upplevelse. Kul att hitta "guldiga" saker hos kompisen när man ska göra en Fototriss!!!

Skönt med en riktig myskväll... hde jag med fast utan schlagerfestivalen. Kollade OS istället med en "guldkantad" bronsmedalj för Myhrer.

9 Rantamor:

Du och din kompis verkar ha haft en mysig kväll/natt säkert bra med en lång härlig promenad.

Fina triss hittade ni också.



Ha en bra söndagkväll också.

10 mimmi:

Det lät verkligen som en underbar kväll :) och vilka vackra bilder du har lagt upp till dagens tema :)

Jag kom bara ut på en liten promenad idag ..och nej ... jag halkade INTE omkull ;)

kram

11 Jane:

Jättefin triss, gillar ikonerna mest :)

Ha en bra vecka!

12 Morten Pedersen:

Flott med litt gull i disse OL tider.

13 Anna ..dansar in:

Oj vilken guldkväll Lissen ...det är verkligen härligt när man kan dela på allt en sådan kväll...mat skratt mmmm det är guldläge..

14 InneoUte-Malin:

Vackra bilder - och vilken guldkväll. :-) Härligt! Visst var Anna bäst. Stort grattis till lägenheten! Ser fram emot att få höra mer. När är det dags?



Kram Malin

15 Mats:

Ser inte Jesus väldigt vuxen ut på den högra bilden?



Vackert och obegripligt!

16 Kerstin:

Det låter som en riktigt härlig kväll, Lissen. Vilka fina grejer du hittade att fota. Jag gillar speciellt den där ikonen. Riktigt vacker. :)

Ha en fin måndag.

17 Helena Kulle:

Vilken myskväll...!

Det var för en gångs skull en riktigt bra deltävling denna gången, många bra i lördags. Dock gillade jag inte Jöbacks låt, är väl ingen fan av honom annars heller.

Ha en mysig start på denna vecka..

KRAM

/Helena

Kommentera här: