Lilla Mr Bister




Igår blev det en fika på stan med mina föräldrar och äldsta dottern med familj. Det finns ett fik på Storgatan, där man kan sitta ute och titta på folk som flanerar förbi.

För det mesta har lille O ett leende på läpparna och brukar spexa för fullt. Men ack så svårt att fånga på bild. Fast  han har lite "myror i brallan" så lyckades han sitta still åtminstone tills halva bullen var uppäten. Tur det, för vi firade att gammelmorfar fyllde år och då måste man ju sitta still en liten stund. Den godaste (?) bullen på cafe Charm valde lilla O genom att peka med sitt lilla finger på krämbullen. Helst hade han velat gå runt disken och hämta den på en gång. Varför ska man vänta och stå i kö?

Ser ni att han matchar sin klädsel med blått nagellack på sin tumme.

Ha en skön lördag!

Kommentarer:

1 Lilla O´s mamma:

Goaste lilla gubben! Det var inte lång stund han varken satt still eller hade den minen. Han spexade och trixade för passerande desto mer. :) Myror i brallan är verkligen den rätta benämningen.

2 Anna ..tassar in:

Han är väl bara den sötaste som finns..jag bara njuter av dina bilder på den här prinsen..och även ett litet butter ansikte får mig att fullständigt smälta..mmmm jag ser genuspositiva drag av nagellack.. :)

3 Helena Kulle:

Hihi..jag han ser lite bister ut, kan det vara den långa väntan på bullen :)

Ha en fin dag.

KRAM

4 Jah Hollis:

Har du också sett att det finns en skum sajt som bara plockar andras inlägg och publicerar som sina egna?

http://se.hadnews.com/

Inlägget här ovan finns med där.

5 Beate:

En allvarlig min - du han tänker på bullen eller på Lissen som måste plåta hela tiden medan han är så illa tvungen att sitta still. Jag förstår honom;-)



PS. Lilla O är verkligen en vacker pojke med otroligt talande ögon. DS

6 Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Tacktack. :) om du vill ha en länk får du skriva det i femte inlägget.. :)

7 Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Bilden på hunden. :D

8 soffie:

otroligt vacker bild en liten cool kille:)

kram

9 Camilla - Bilder Av Livets Lust:

...ja, Lille O ser lite sammanbiten ut, men ack så söt....

snyggt med det matchande nagellacket!

=)

10 Kerstin:

Jäsiken, killen är ju coolast i stan. Nagellacket är pricken över i:et. :)

Tror jag att han har myror i brallan, det tar ju sån himla tid att få fikat.

Härlig bild på din lille prins.

Tack för födelsedagshälsningen.

Ha en finfin söndag.

Kram

11 Marie F:

HOHO vilken underbar min! Hur gammal är han (Just loooove att han har nagelack)

Kommentera här: