Om du varit här...............




Så skulle jag gjort i ordning en bricka med det godaste du vet.
Jag skulle ha sjungit för dej, kanske lite falskt men det vackraste jag kan .

Några paket, skulle legat där på brickan, som jag skulle vilja att du öppnade, så jag fick se din min.
Att innehållet var precis, det du önskade dej.

Men älskade lilla gumman, GRATTIS på din födelsedag!
Paket kommer med posten!

Födelsedagsfikat och sången får du ha innestående, tills vi träffs nästa gång, min yngsta dotter.
(Min dotter bor i Göteborg och jag i Sundsvall)

På FREDAGSFÄRG
, visas grön, gråa bidrag idag!



Kommentarer:

1 Anna.. tassar in....:

Grattis till din fina dotter..så härligt att fylla år en solskensdag dekorerad med himmelsblått..



(Åh men du först trodde jag det var till mig..himmel så härligt tänkte jag..men jag fyller år i typ kalla januari kom jag på sen'...virrig som alltid..men men jag vill väl..och försöker surfa in överallt..särskilt här under körsbärsblommorna:)



Allt gott till dig solsken solsken på dig från Anna

2 Kala:

Excellent detail!

3 Josefine Bergqvist:

Helt underbar bild!

Ha en skön helg!

Kram Josefine

4 Maria:

Ljuvligt fin bild och den kommer säkert att glädja din dotter:)



Jag kommer att göra ett litet sommar uppehåll och vill därför önska dig min vän en rikigt härlig sommar!



Kramar Maria

5 brak:

Fin bild och ett GRATTIS till födelsedagsbarnet

6 InneoUte-Malin:

Klart att flickan ska ha en blomma - en utomordentligt vacker sådan. Hipp hipp hurra!



Ha en skön helg!!

Kram malin

7 Ingalill:

Vacker bild :) Grattis till din dotter!

8 cat:

En ljuvlig bild och stort grattis till din dotter :)

9 Jill:

Hoppas din dotter har haft en härlig födelsedag, trots att inte mamma kunde komma in med frukostbrickan.



Och så hoppas jag att du får en riktigt härlig helg!

10 anki:

vacker bild och vacker text :) uppskattas nog ändå av dottern fastän ni inte kan träffas just nu...



hoppas veckan har varit bra för dej.. :_)



ha en skön kväll

11 Jah Hollis:

Det var en fin bild att få på födelsedagen.

12 Helena Kulle:

Åh, vad fint du skriver, du är så duktig med dina ord OCH dina bilder, jättefin bild vännen.

KRAM

13 Mia:

Så fint du uppvaktar din dotter även om hon finns många mil ifrån dig!

14 Erik "Semlan":

Så fiffigt. :-) Bloggen kan på sitt sätt krympa avståndet... snyggt foto till födelsedagsbarnet. Tur det inte var så mycket grått, utan mera känslan, nu när du inte kan vara där och fira. ;-)

15 Johanna (en liten paus):

Så vackert du skriver Lissen - de är väldigt fulla med känslor dina ord, precis som dina bilder! KRAM

Kommentera här: