Vårtecken......




I lördags sken solen från klarblå himmel. Tror den sken lite extra för min dotter ♥ fyllde år.
Som vanligt hade hon bakat så frestande goda bullar och annat gott.

Men efter kaffet så lockade jag, min egen lilla modell (mitt barnbarn) att komma ut på bron.
Efter en massa spex och bus i solskenet, så gäller det att vara snabb med kameran.
Om jag ska hinna fånga en bild av lilla O

Men så plirade han plötsligt med sina glittrande ögon och satte glasögonen på nästippen.
Voila, jag hann med den här gången!

För nog känns det som våren är på väg nu, när man tycker det är skönt att ha solglasögonen på för att solens strålar känns så starka. Jag måste nog ta mej en tur på stan snart, för vårens nya modeller av solglasögon är nog på ingående. På något vis har glasögonen jag hade ifjol "gömt" sig någonstans och jag hittar dom inte

Så jag ser fram emot en ny vår med nya solglasögon!




Här hos Viveka på Humlebacken, hittar du mer vårtecken.

Kommentarer:

1 O´s mamma:

Men lilla snuffsen då! Hihi! Vad söt han är när han kollar över kanten på glasögonen. Dom vackra ögonen är så levande och glittriga. Fulla av bus! Mmmm... jag smälter.

2 anki:

underbar bild, glittrande ögon och han ser lite busig ut :-)



ja det verkar bli en toppen dag här idag igen, vi har haft det hela helgen..:) lite kallt bara -5 men vad är det jämfört med -20



ha en skön dag

3 Lillebeth:

Underbara barnbarn. Verkligen! Då är det vår året om.

4 InneoUte-Malin:

Solglasögon är ett säkert vårtecken. Har faktiskt känt behov av mina ett par gånger redan. :-) Attans, kom just på nackdelen med helgens nyinköpta handväska. Solbrillorna får inte plats... :-( Kanske måste köpa en till. ;-)



Orättvist att barn är så söta vad de än tar på sig. Lille O är ljuvlig i sina blå små brillor. Coola killen! :-)

5 Tigris:

Visst är det en vår-bild och en väldig värmande fin sådan!

:)

6 mimmi:

Men vilken härlig underbar bild :) han utstrålar livsglädje :) där har du verkligen fånget ögonblicket med din kamera :)

7 Anne-Lie:

Ja, nu behövs solglasögon mot den vita snön.

Anne-Lie

8 Anna ..dansar in:

Men så perfekt Lissen..du hann precis med att få den där glimten i ögonvrån..underbara lille O..

9 Agneta:

Fin, härlig bild!

Agneta

10 Carina - inspirera:

Det kallar jag vårtecken :)

Våren är på väg...det måste den vara!

Ha en underbar vecka.

Kramen.

11 House of Jammi - blogg och webshop:

Vilken mysig bild - och det är något visst när solglasögonen åker fram. Här har de minsann varit på idag så fort jag har varit utanför dörren.

12 Ninna:

Jättesöt!



Jag hade solglasögon i helgen under promenad - första gången i år.

13 Beate:

Vilken solstråle O är. Ett vårtecken som heter duga skulle jag säga:-)



PS. Han är ju för söt killen:-) DS

14 Beate:

Vilen solstråle lilla O är! Ett våtecken som heter duga.



PS. Han är för söt:-))) DS

15 Iréne:

Vilken härlig bild! Vårig!

Förstår att man behöver vara snabb när man ska fota busiga barn!

Hade också behövt ett par i helgen, när vi klippte träden!



Ha en bra vecka!

Iréne

16 Proforma - Irene:

Så härlig bild på lilla O, verkligen med glimten i ögat! Ja, det gäller att vara snabb för att fånga ögonblicken!

Jag ska också skaffa mig solglasögon men det måste bli med skärpa, jag gillar inte sådana där clips som man sätter utanpå de ordinarie glasögonen.

Kram Irene

Kommentera här: