Pimpad cykel och Marmen runt!




Istället för träning med ryggsäck, så tänker jag glida runt på min cykel idag, runt vackra sjön Marmen. 
Vi  cyklar mot Matfors, Attmar, Sörfors, Viforsbron och Tunakyrka.
Inte i racerfart, utan lördagstempo.

Det är cykelfrämjandet i Sundsvall som arrangerar dagens utflykt

Har sådan tur att en av tjejerna har släpvagn och min blå cykel får följa med till startplatsen.
I min cykelkorg kommer det att ligga sallad med bulgur och andra matiga godsaker, frukt, kaffe, några Ballerinakex och vatten.
Är det något jag missat?

Den här cykeln fick mej att stanna till och le i somras, den är inte min :-)
Stod framför butiken Prickig Katt i Göteborg. I bakgrunden anas ett "barnsligt" fönster.


Jahapp, jag försöker klara av cykelturen då!

Veckans fönster - Barnsligt

Kommentarer:

1 Erik "Semlan":

Förstår att du gillade cykeln, den är ju läcker. Kanske inget jag själv skulle sätta mig på, men kul.

Du får väl pimpa din egen cykel, eller den är kanske redan fixad till utflykten? ;-)

Hoppas ni slipper regn, här (Stockholm) regnar det så mycket så SMHI gick ut med varning.

2 Ninni/fotografia:

Åh vilken ljuvlig cykel! Inte en som man skulle cykla på här idag...det regnar! Hoppas du slipper det på din cykelutflykt idag.

Kram Ninni

3 Karin:

Trevlig cykeltur på en vacker väg! Hoppas att regnet håller sig borta.

4 SoF:

Sådant här skapar leenden!



Tack Lissen och God tur.

5 SigridfraEnget:

Denne sykkelen har virkelig pyntet seg! Morsomt

6 Ninni:

Åhh vilken vacker cykel=)



Ha en fin tur..kramen

7 Jah Hollis:

Hoppas turen gjorde gott. Den cykeln, framför det barnsliga fönstret, var fin. Den måste väl låsas in på nätterna?

8 Beate:

Hoppas solen skiner på dig, dina kompisar och din cykel idag!!! Det gör den inte här kan jag säga - solen lyser med sin frånvaro.

Du glömde en vinare i cykelkorgen... men det är jag det;-)

Cykel på bilden är urläcker - den väcker verkligen uppmärksamhet!!!

9 Anna ....tassar in..:

Men så härligt..massor av gemenskap på cykeltur..du har så mycket skoj för dig jämt..

10 millandante:

Vad härligt!!! Hoppas du haft en underbar dag:)



Var in på Prickig Katt igår;)



KRAM

11 Johanna:

Vilken fin blogg du har, lägger genast till den på min lista;) Hoppas dagen blev lyckad. Kram Johanna

12 Pysselfarmor:

Men va?!! Min cykel - i Göteborg???



skoja bara!



Snygg är cykeln - pimpat vacker...och fönstret är inte illa det heller!



Hoppas du inte är alltför öm i baken efter din tur idag!

13 Elin:

Vill du få hem GRATIS presentkort till olika värden

150:- 250:- 300:- el 500:- kronor på olika affärer?

OBS detta är helt gratis!!! Jag har fått presentkort på över

1500kr! Gå in på länken och registrera dig...

Det FUNKAR! Jag LOVAR!!!

Cubus, Åhlens, H&M, Nellys:



http://www.gratisklader.se/?r=195115

14 larans:

Verkligen en fin cykel...och så passande till veckans fönstertema.

Jag tog mig tid och bläddrade lite bland dina bilder och texter...så här blev jag sittande ganska länge och kunde njuta av underbara bilder och intressanta ord! jag gillar dina bilder och din genomtänkta bildstil till de olika inläggen.

15 Jenny:

Vilken underbar cykel! En sådan skulle man ha!

16 elena cn:

Man kan undra om den cykeln är till bara för ögat eller om den går att cykla på också?

Nu blir det mycket cykling för mig också. Det är nog en nerv i kläm i ena foten och jag kan inte spring:( Får träna på annat sätt och hoppas att det går över snart...springer ju halvmaran om 4 veckor!



Men, din cykeltur verkar ha blivit en ren njutningstur! Mycket gott i korgen:)

17 4U2:

Gillar ditt val och cykeln!

Välkommen till min fotoutmaning!

Kommentera här: