Kommentarer:

1 Ninni:

Underbar bild, men bilden här under med din söta vovve...såå söt!



Ha en bra dag..kramen

2 Morten Pedersen:

Flott sommerlys i dette bilde.

3 cat:

Åh vilket vackert foto :)

Hoppas att du hittar osten och tycker att den är god.

4 Petronella:

Vad glad jag blir :)



Jag följer dig med, för dina fantastiska bilder är ju smått beroendeframkallande. Kram //Petronella

5 Mad World:

Så fint ljus och så vackert!

6 Basilica:

Härliga bilder och ljuvliga barnbarn. Kan det bli bättre. :-)

7 Pysselfarmor:

Njuuuuuuuuuuuuuuuuter!

8 Pialotta:

Ute på sommarängen :) Riktig sommarbild, jag vet du har haft en riktigt ljuvlig sommar ju :) Kramiz

9 Bildgatan:

Du har alltså haft en riktigt färgrik sommar. kanske både med ögonen och det personliga planet -helt perfekt så länge färgerna inte övergår till svart och det ser jag inte här.

10 Marianne:

Vilka härliga färger. Den bilden skulle vara fin som skrivbordsbakgrund.

11 Ting o Tankar:

Ljuvlig bild!!!

12 Liane:

Speachless, det är så mycket sommar, vad somamren står för i din bild så vacker

13 design elements:

beautiful colors of summer!

14 4U2:

Imponerande bild!

15 Beate:

Helt underbar bild!!! Här behövs liksom inga ord:-)

16 Kerstin:

Härligt med alla sommarblommor!

17 anemonen:

Jag börjar med att kommentera dina fina ramar.Själv köpte jag en liten gammal brun ram och där skall jag sätta ett sepiafoto i och ställa på den gamla pigtittaren. Tror det blir fint. Gillar dina fina ramar även utan bilder i. Hunden din ser så go och fin ut. Det blir inte lätt att klara sig utan honom på semestern. Ditt blommiga bidrag är så vackert och säger mer än tusen ord.Jag vet inte hur du gör med dina bilder men de blir så vackra och jag vet direkt att det är Lissens foto. Ha en fin vecka./Inger

18 soffie:

mmm nu vill jag att sommaren kommer tillbaka ååå vilken vacker bild!

19 SigridfraEnget:

Sommer, sommer, sommer!!

20 cathrine:

ÅH..gilla, gilla, gilla! :)

21 Cecilia:

Vilket jättefantastiskt foto! Har varit lite dålig på att surfa runt på alla fina bloggar under sommaren så jag har missat ditt byte av huvud på bloggen. -Fint!!

Ha det gott

Kram Cecilia

22 Gardenhouse:

Härligt av sommar du visar i dina inlägg!

Och vilken snygg header du gjort.

En bild säger mer än ord...

Kram Sussi

23 Designtjejen/Emmelie:

Åh lika fina bilder som vanligt!! Så underbara bilder!

Hoppas att du har haft en bra onsdag!

Kramar

24 Mona:

Ljuvlig bild som jag skulle vilja ha på näthinnan när blåst och köld tränger genom märg och ben.

Kommentera här: