Ögonblick från 2011 ....................




Januari var full av snö och solen glittrade i kristallerna.



I lägenheten har det mesta målats klart och jag pyntar och trivs.



Hittar så fina blåsippor och det är dags för balkongsäsong. April och maj njöt jag av våren.



Promenerade till fina Vängåvan och såg vyn av Sundsvall uppifrån Norra Berget. Sommarfeeling.



Plockade blommor, på nästan varje promenad och satte i vaser här hemma.



Pilgrimsvandrade 27 mil mellan Porto i Portugal - Santiago de Compostela i Spanien. Fantastiskt resa!



Tiden står aldrig still, skrev jag till den här bilden.
Mest är det vanlig vardag, men när jag tittar tillbaka på året så är det fyllt av så många fina ögonblick.

Min blogg kommer alltid vara fylld av en blandning av allt i en salig mishmash.
Foton av fina ögonblick, inredning och loppisfynd.

Ni som läser min sida och tittar in här, är så himla fina och gör mej så otroligt glada på olika sätt.
Mina bästa inspiratörer!
♥♥♥


Kommentarer:

1 SoF:

Vackert fångade ögonblick Lissen!



Här hos dig mår man a l l t i d bra. :)



Kram/SoF

2 Victoria @ MY HAPPY HOME:

Vackra bilder från ditt år! Och jag gillar din blandning av högt och lågt!

Gott nytt år!

Kram

3 ElinsPhoto:

Vad härligt med en tillbakablick, ser ut att ha haft ett underbart år, särskilt med Portugalvandringen!!

Gott nytt år kram på dig!

4 Karin:

Så mycket vackert, ser ut som ett fint år

Gott nytt år!

5 Johanna:

Du ser ut att ha haft ett fint år. Hoppas nästa år blir minst lika bra! Gott nytt år!

6 Beate:

Vilken härlig bildkavalkad Lissen. Gör en fotobok resp. kalender av den underbara årskrönikan à la Lissen.

Din blogg bjuder på det mesta och jag blir alltid inspirerad här. Gott Nytt på dig!

7 Malin:

Vilken härlig återblick! Och vilket härligt år du haft, önskar dig ett gott slut och ett till minst lika fint år! Måste börja med min återblick snart. Kram

8 Sofie - Mamma till två små:

Vilka UNDERBARA bilder! Helt underbara!

9 angelica:

Så vackra bilder! & den där vandringen är en dröm jag har... KRAM & Gott Nytt År fina du!

10 Liane:

Många fina minnen, pilgrimsvandringen måste ha varit en häftig upplevelse. Hoppas att ditt 2012 blir ett minst lika fint år .

11 Mia:

Vilket fantastiskt år och vet du vad..jag älskar ditt mischmasch, det är underbart, helt underbart!!!

Kram på dig...

12 Lena Rollmar:

Fin återblick!

13 Barnens Hjältar:

Så fin tillbakablick!

14 Amelie:

Hej!!

Man blir väldigt inspirerad av dina bilder!

Gott Nytt ÅR =)

15 Anna ..tassar in..:

Ja vilket år du har haft..så fint det blir i din ljuvliga kavalkad..du har en förmåga att presentera ord o bild så det träffar rakt i hjärtat..du är tokbra vet du det...eller ska jag tala om det för dig? Listen to me girl...you're simply the best..



Happy New Year..kram från Anna som riggat hela huset inför nyårsfesten..:)

16 Karin A:

Vilken underbar summering av bloggåret 2011. Härliga härliga bilder som får mig att längta efter vår och sommar och kanske lite efter snö. :) Önskar dig ett riktigt gott nytt år! Kram Karin

17 Proforma - Irene:

Kul med tillbakablickar! Jag håller också på med ett sådant inlägg, fast lite mer inredningsvinklat. Man ser verkligen vad man hunnit med på ett år, det är kul! Jag gissar att din största händelse var vandringen...?

Ha nu ett gott slut och ett riktigt GOTT NYTT ÅR, Lissen!!!

Kramar

18 Johanna Stålros:

Underbara bilder du har bjudit på under 2011! Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! Ser fram emot att kika in här under 2012. Kram Johanna

19 Ninni/fotografia:

Underbara bilder tillsammans med mysig text...det hittar jag alltid här hos dig. Du gör mig alltid så inspirerad!

Önskar dig ett Gott slut på det gamla året och ett fantastiskt Nytt År 2012!

Kram Ninni

20 cathrine:

Mycket fin bildsvit du har lagt in.

Ha nu ett Gott slut och ett Gott nytt år min vän

Hoppas du hittade Nyårsmat som frestar öga och mage :)

NyårsKramar från C

21 Gärdsmygen:

Så vackert du visar 2011! Gott Nytt År Lissen!

22 elena cn:

Halloj där!

Jag önskar dig också en fantastisk fortsättning på det nya året!!

Jag har ett jubileumsmaraton i juli att se fram emot:) Tack för att du tittar in hos mig...kanske att jag får ny inspiration och börjar blogga igen...



Kramar Elena

23 Kreativ inredning:

Så fina och inspirerande bilder!

Kommentera här: