59 buketter





I år var det en bok jag hade bestämt mej för att köpa på bokrean.
Jag har bläddrat i den flera gånger nu och det är den vackraste bok jag någonsin sett.
Titeln är, 59 buketter från min trädgård och lite till, av Denise Grünstein

Varje sida är som små konstverk och jag häpnar och njuter.
Om du tycker om blommor och vackra foton, så köp den. Till dej själv eller som present till någon.

Åhlens kostar den 99:-, eller så skickar du efter via webben, från Adlibris

(En annan bok, följde också med i påsen hem, återkommer om den)

Måste också berätta om att Milla, på den underbara bloggen Andante har startat ett eget företag.
Jag önskar henne all lycka, hon illustrerar och ritar de finaste mönster, samt har föreläsningar om "vägen tillbaka".
Även du kan tävla och vinna en handmålad teckning.
Eller bara njuta av hennes kloka tankar, pyssel osv, som du kan läsa på hennes blogg



Ha en underbar fredag, allesammans.
Själv ska jag jobba hela helgen lång.

Kommentarer:

1 Therese:

Ha en bra helg på jobbet!

Hoppas du får tid mellan passen att njuta av din nya, fina bok.



Kram Therese

2 Barnens Hjältar:

Fint tips, skall in och kika lite på adlibris sen tänkte jag. Kul för din bekant Milla, skall kika in där med..

3 Beate:

Som klippt och skuren för Lissen:-))))

Ska ge dig sällskap i helgen. Ska också jobba - fast hemifrån. Några "tegelstenar" ska till tryck på onsdag...

4 Karin:

Denise Grünstein är en jätteduktig fotograf. Jag upptäckte henne när hon fotade i saligen avsomnade Månadsjournalen, Måste kanske försöka komma över den där boken jag också!

5 mimmi:

Det är en bok som verkligen passar dig :D

hoppas du får en riktig fin och mysig fredags kväll nu :)

kram :D

6 Anna ..susar in..:

Oj du en sådan bok är väl säkert helt nödvändig och rent av habegär på...jag tackar för tipset o ska kolla upp den...

7 Kala:

Love how you matched the cover of the book to the tablecloth. Great shot.

8 enannanhelena:

Mmm, jag gillar också... duken! :)

/helena

9 enannanhelena:

Jag gillar också... duken! :)

/helena

10 enannanhelena:

Oj, det var hemskt vad jag var tjatig idag. ler

sorry.

/helena

Kommentera här: