Planen för helgen ..............




Planen för helgen, var balkonghäng och grillning. Men lite spontanitet då och då, sätter fart på livet. Som idag, så sticker jag iväg till grannstaden Hudiksvall och upptäcker det fina där. Packar bara lite, eftersom det blir på motorcykel jag åker. Svävar iväg i en sommarkänsla, i lagom långsam fart. Sover över någonstans efter vägen.

Hinner nog sitta på balkongen och grilla också, helgen är ju lång :-).

Bilden har inte med utflykten att göra. Lite loppissaker, plockade blommor och en söt ljuslykta som jag köpte i Göteborg.

Ha en skön helg, alla fina. Vad ska du göra?

Kommentarer:

1 Morten Pedersen:

Vi satser på 'balkongen och grilla' i dag. Ha en flott fredag.

2 Beate:

Jamen!!! Kör du själv eller är du spätta, tror det sistnämnda. Kul med spontana beslut. Du kommer att ha en kanooooonhelg lilla knutte;-)

3 Anna ....tassar in..:

Så härligt det låter..motorcykel..fräckt..oj jag får gäster i massor..ska laga typ ett lass med mat åt alla hungriga..trevlig samvaro vid borden ute i sommarbostaden är vad jag hoppas o tror på.

4 Kina:

Hej! Hittade in till dig när jag sökte på konstnären Lena Backman och vill bara säga vilken jättefin blogg du har! Hit kommer jag att kika in igen. Det är så att vi var på ett av många loppis i Hammarstrandstrakten, närmare bestämt i Färsån någonstans. Denna loppisägare hade en hel del konst och vi köpte 3 mindre tavlor av en konstnär som hette Lena Backman. Vi gav 50 kr styck för dom. Kanske gjorde vi ett riktigt fynd? :) Ha en bra dag!



Kram KIna

5 Ninni:

Åka motorcykel..nu blir jag avis!



Ha det underbart..kram

6 elena cn:

Motorcykel!? Vågat:) Spontanitet gillar jag big time!

Jag åker till Kreta imorgon. Taxin hämtar oss 5.30. Barnen har redan planerat att inte sova något för vi ska ju upp så tidigt ändå...håhå jaja. Jag längtar i alla fall till sol, värme, strand och miljöombyte.



Kram!

7 Carina:

Spättan Lissen....se där, mer än jag visste om dig :)

Hoppas du fick en trevlig visit i Hälsingland

8 soffie:

låter som en perfekt helg,själv har vi latat oss vid Vänerns strand å imorrn blir det kalas,

Jättefin bild ha en fortsatt härlig helg

9 Proforma - Irene:

Vad härligt det låter att susa iväg så där på motorcykel! Hoppas du har/haft sköna dagar!

Vi har haft spontangrillfest med familj och närmsta släkten ikväll. Så skönt att man kan sitta ute, helt ljummet hela kvällen. Söndagen tar vi det lugnt, tvättar och förbereder lite inför resan.

Ha en fin söndag, Lissen!

Kram

Kommentera här: