Min blogghörna



Väldigt ofta, så står datorn på bordet i vardagsrummet. Där sitter jag på kvällarna och redigerar bilder och tittar runt till alla fina bloggvänner. Samtidigt som jag kan glutta på något program på tv, som är så där lagomt engagerande, så att det räcker att lyssna.

Nu i helgen fick jag hjälp att sätta upp fönstret som syns i bakgrunden.  Hittade det i boden hos mina föräldrar, nött slitet och med många små rutor.  Snäll som dom var, så fick jag det. Det har stått på golvet här hemma i cirka 9 månader och nu kom det upp. Det blev precis så fint som jag hoppats på.


FABRIKEN, kan du kika runt på många olika blogghörnor. Visst låter det spännande.

Kommentarer:

1 Designtjejen/Emmelie:

Vad fint det ser ut!!! Så kul att se var alla "sitter": Får en känsla för det liksom. Jätte fint ser det ut!

Kramar

2 Carina - inspirera:

Härligt blogghörn du har...mitt i vardagen - precis där den ska vara!

Ha en underbar tisdag.

Kramen.

3 Helena Kulle:

Åh du har så mysigt. Raka motsatsen mot min inredning, men när jag ser dina vackra bilder vill jag bara flytta in :) du har ett vackert hem, det vet du va!

KRAM i massor.

/Helena

4 LiseLotte:

Jag får en känsla av att vi alla flyttar runt lite. Sitter där det känns bäst.

Kramen

5 Jill:

Vilken härlig hörna. Gillar verkligen alla detaljer, så som den lilla gatulyktan. Och fönstret är jättefint!



Hoppas du har en riktigt fin tisdag!

6 Lilith:

Jättemysigt att sitta där och blogga, och samtidigt kunna kasta ett halvt öga på TV. Jag gillar också din lykta! Fönstret blev jättefin på väggen, där kommer det verkligen till sin rätt!

Ha det så bra och så hoppas jag du inte missade mitt inlägg från igår, det väntar något på dig där! :)

Kram

7 Kerstin:

Åh, så fint du har det. Visst är det ganska skönt att kunna sitta och soffan och surfa. Jag gör samma sak, men jag tar det steget längre och sätter datorn i knät och slänger upp fötterna på bordet! ;)

Ha en finfin dag.

Kram

8 Fröken Fräken:

Fler än jag som sitter i soffan när de bloggar alltså! Och det där vita skåpet i bakgrunden ser ut att vara väldigt likt mitt tygskåp!

9 Johanna:

Vilken härlig blogghörna, fönstret blev jättefint!

10 Annika:

Härlig bloggplats! Det ser så mysigt ut!

Ha det så bra!

Annika

11 Karin A:

Jag gillar också att ha tv:n på i bakgrunden. Är för rastlöst för att bara sitta vid tv:n (tyvärr). Vilken fin bild och härliga detaljer.



Kram Karin

12 Victoria - å lilla Vicke vire:

Mysigt det ser ut! Vilken fin bild, den är så harmoniskt och bra komponerad!



Kram

Victoria

13 Beate:

Det blev fantastiskt fint!!! Utgår ifrån att Herr O har satt upp det åt dig;-) Åsså diggar jag den gamla registreringsskylten skarpt också:-)

14 Proforma - Irene:

Det verkar som de flesta sitter framför tv´n och bloggar! Jag har sett det på flera bloggar!

Vad fint det blev med fönstret, du är verkligen kreativ, Lissen! Så mysigt du fått det, förstår att du måste trivas!

Kram

15 Emma:

Vad fint du har det hemma!

Kram

16 Mia:

Vilket personligt hem du fixar fram. Ett stort intresse för dig, inser jag... nja... har insett länge...

Kommentera här: