Mors dag





En endaste blomma bland alla knoppar, finaste Midsommarblomster.

Enkel och vacker, men nästan ett ogräs för många. För några dagar sedan, tog jag en promenad och regnet började ösa ner. Men jag kunde inte låta bli att fota Midsommarblomman, den första jag sett i år. Nu har det kommit fler och jag har plockat en bukett som står på mitt bord.

Idag vill jag säga grattis till världens alla mammor, hurra för oss alla.

Speciellt till min egen fantastisk rara mamma!

fabriken visas, söndagsbilder

Kommentarer:

1 Malin:

Ja Hurra för oss!



Mina barn är inte så duktiga på att uppvakta sin mor, men just nu fick jag lite ledig tid medans dottern är på dans och sonen m sin far på fotboll. Det är inte så dumt det heller.



2 Fröken Fräken:

Inget ogräs alls i mina ögon, utan en av de blommor som verkligen säger att nu är det sommar!

3 soffie:

hoppas du haft en mysig morsdag,va fin den blomman är,

kram

4 Beate:

Visste inte ens att det fanns en sådan blomma - å att den är så vacker:-) Hade nog också plockat en bukett. Plockade en bukett med syrener häromdagen för att de doftade så gott:-)

5 LiseLotte:

Väldigt fin bild!



Här har söndagen gått i kaninens tecken, helt och hållet :)

6 Kala:

Lovely composition and colors!

Kommentera här: