Love, love, love........................




Vi hade inte träffats på flera veckor, mina favoritgrabbar och jag.
Som jag längtade efter att pussa på dom.

En utflykt till kullarna alldeles här bakom med fikakorgen och en massa plats i grönsgräset för lek och spring.
Inga jackor behövdes och solen värmde oss och jag kunde nästan inte tro att det var höst i mitt kära Svedala.

Ibland behöver man inte gå många steg.
Trivas på utflykt i grann kvarteret.



Med knubbiga ben som alldeles nyss lärt sig gå. Nu tultar han omkring lillebror, ja mer springer än går. Jag fattar inte vad han har fått sin speed ifrån. Kanske han måste ta igen all den där tiden han fick sitta i vagnen och bara titta på storebror, som kunde göra allt det där som ser så spännande ut. Liten som han är så syns det att storebror är idolen, det bara lyser i hans ögon av ohämmad beundran.

Små glada killar, spring spring, världen är er................................................

(Och i Göteborg har jag mitt tredje barnbarn, en liten tjej som jag längtar efter)

Fototriss - Personlig

Kommentarer:

1 Barnens Hjältar:

Fint! Din länk är fel! Vet inte vad det är?

2 Birgitta - FOTO chip:

Underbara bilder!!!!!!!

Ps Din länk i Fototriss fungerar inte

3 Tant Marit:

Härliga sötnosar!

4 Mariane:

De er da bare for søde, rigtige små fotomodeller :) Dejligt at have børnebørn :D

5 Anneli - A'la Foto:

Underbara bilder!!!



Ha en fin söndag!

6 Johanna:

åhh vilka charmtroll, underbara bilder som ger mig ett leende på läpparna;) Kram Johanna

7 Barnens Hjältar:

Ja du det blev kallt här, vi har haft frost i natt och nu på morgonen var det bara 1 grad :P

8 Malin:

Oj har minsta charmtrollsgrabben oxå börjat gå!



Tiden går så fort.



Kram

9 Eva:

Härliga foton :-)

10 Erik "Semlan":

Härliga foton. :-) Dina barnbarn verkar inte vara svåra att få framför kameran. ;-)

Hi hi, jag hade nästan väntat mig några portugisiska ansikten... Jag tänkte själv i liknande banor. ;-)

11 Jan Helleberg:

Vilken härlig triss, fina bilder. :)

12 ElinsPhoto:

Åh så härliga bilder. Han är ju otroligt söt i kepsen, ser ut en riktigt busunge :)



Hoppas att du haft en trevlig helg!

13 Morten Pedersen:

Herlig bilder og unger.

14 Anna ..smyger in:

Mmmm jag smälter Lissen dina killar är söta som socker o temat personifierat ..perfekt som alltid när du knapprar ut ord o bild.

15 Kerstin:

Underbar tolkning som sprider MASSOR av glädje!

16 Carpe Diem:

Love absolut! Vilka fina grabbar. Förstår att du älskar att träffa dem och pussa på dem. Har förstått att barnbarn är livets extrakrydda.

17 Stina:

Underbara bilder!:-) Kram Stina

18 Beate:

Vilket inlägg!!! Å lillebror har blivit sååååå stor. De är ju så otroligt lik varandra - ögonen säger jag bara. De enda som skiljer dom åt förutom åldern är hårfärgen och öronen. Helt underbara bilder. Härligt att du fick O att posera så fint!!!

19 Ingalill:

Underbara bilder :)

20 Karin A:

Vilka underbart fina bilder på dina goa barnbarn. :) Kul att se porträttbilder här hos dig. Hoppas helgen varit bra!



Kram Karin

21 anki-itte:

Underbara bilder.

22 Mamma E & Grabbarna:

Åh, vilka fina bilder på älsklingsgrabbarna! Denna soliga varma dag då vi blev bjudna på fika & hade så skoj i lekparken. Mutade med några russin så gick dom med på detta, trots spring i benen. haha! Så detta får vi göra om. Man kan aldrig få för många foton på dessa godingar (+marängen)

Hoppas tomten kommer med dessa foton framkallade. ;) Kram

23 soffie:

otroligt vackra bilder på dina fina barnbarn , vilken lycka att ha en mormor eller farmor (vet inte vad du är du kanske är både och;) som kan ta så vackra foton, kramen

24 Karin:

Vilka sötnosar!

25 Carina:

Söt så man smälter...vilka charmtroll :)

26 Proforma - Irene:

Har svårt att föreställa mig hur det är att inte få träffa barnbarnen på flera veckor. Jag träffar ju min lilla snutta flera gånger per vecka.

Söta charmtroll och vad roligt att minstingen går nu... eller springer rättare sagt. Ja, det gäller att träna hårt så han kan hänga med storebror på upptäcktsfärd.

Ha nu en fin vecka, du med!

Kram

27 Jah Hollis:

Man ska inte ge upp. På andra försöket hittade jag din triss och det var klart värt ”besväret”. Fina bilder.

28 Pialotta:

Jo du de här små gullisarna är visst mycket personliga för dig och visst har killen på nummer ett och två en alldeles egen personlighet :) Ha de bäst.. finfina färger (hur du nu gör) i dina foton :)

29 Emma:

Underbara bilder på underbara bröder!

30 Lena o Tommy:

Jättefina bilder...och så söt!

Kommentera här: