Kommentarer:

1 SoF:

Spännande, och med ett färgval som tilltalar mig.



Glad onsdag önskar SoF på OO!

2 Cecilia Artista:

Riktigt vackert med härliga färger!

3 Karin:

Snyggt! Älskar graffiti när den är bra!

4 Pialotta:

jag tycker denna konst både är konstig, men på samma gång blir jag nyfiken.. gillar det på något sätt. Färg sätter färg på tillvaron i vardagen :) Kul när man stöter på objekt som detta :)

5 Anemonen:

Ja här har du en som gillar graffiti om den är snyggt gjort och det finns faktiskt några som är duktiga. Nu är jag tillbaks igen i lite mindre skala. Det tar emot lite för än har inte geisten kommit tillbaka för än är det en del att dona med inför mors bortgång. Ditt foto gillar jag skarpt. Ha det gott.

6 Marianne:

Den här typen av konst är ju väldigt diskuterad. I vår kommun finns en laglig klottervägg som inte uppskattas av övriga kommuner i länet. Jag är kluven till det. Graffiti kan vara fint men inte överallt. Klotter är aldrig fint.

7 Morten Pedersen:

Det var jo fargerikt det minste.

8 Carpe Diem:

Riktigt abstrakt och härligt!

9 Tant Marit:

Vilka härliga färger, blir glad av din bild!

Det blir man däremot INTE av mitt bidrag... :-|

10 Birgitta - FOTO chip:

Ser ju nästan ut som ljusets skiftningar - konstigt :)

11 soffie:

vackert , må gott

12 Beate:

Som du vet går jag igång på graffiti, å den här är då inget undantag. Den är underbar!

13 SigridfraEnget:

Färggrannt är det i alla fall

14 Karin A:

Så vackra färger och fin bild. :) Graffiti kan vara vackert och är kul att fota.



Vad roligt om du vill vara med på min utmaning. Nu har jag funderat ett varv till och tänker mig att vi lägger upp vår bild sista helgen i varje månad (kanske knappt att hinna med nu i oktober men det blir ett riktmärke i alla fall). Och ni som vill vara med kan lämna en kommentar hos mig så länkar jag i varje inlägg vidare till er som deltar.



Min tanke är att man samlar ihop sådant man hittar i natur, trädgård, på balkong eller hemma som har med månaden att göra. Hur man fotar det hela (vilken typ av "mood-board" man skapar) avgör man själv.



Ha en fin torsdag!

kram Karin

15 Jenny:

vad snyggt, vilka vackra färger! det är fantastiskt vad mycket vackert du fångar med din kamera!

Kommentera här: