Cykel utanför Artelleriet




Varje gång jag är i Göteborg, så går runt och andas in den speciella atmosfären.
Det jag gillar mest är när jag hamnar på smågator med karaktär.

Det stod en gammal sliten cykel framför Artelleriet, med något spirande grönt i "cykelkorgen".
& det är sådant som jag gillar och får mej att stanna till.

Efter att jag kommit hem från Göteborg har jag köpt en ny dator. Det mest basala är installerat, men det jag vill och önskar mest, får jag vänta med någon dag. Det kliar i mina fingrar att få redigera i photoshop, jag har en hög med bilder från mitt besök i Göteborg som jag vill ordna. Fotoutställningen i kommunhuset närmar sig och det känns lite oklart ännu.

Jag hoppas och vill tro att det kan bli någorlunda bra.
Tveksamheten finns där, med frågetecken.


& fin helg, önskar jag dej!

............ min består av jobb och lite förkylnings snörvel.

Fotoutmaningen Veckans fönster - Sportigt

Kommentarer:

1 Emma:

Utställningen kommer bli kanon bra!

Jag tror på dig !

Kram

2 Mari:

=) Ville bara titta in och önska dig en fin lördag.



P.S den fina lilla röda stugan skulle jag vilja ha :)

3 Mia:

Förstår att det kliar i Photoshop-fingrarna L

Denna bilden är helt underbar...och att går och strosa på mindre gator är ju betydligt trevligare än de stora stråken, som sällan är charmiga på det sättet...

Utställningen kommer att bli kanon! All lycka till med den :-)

Stooooor kram!

4 cathrine:

KryaPåDigKram!! ♥

5 Anonym:

Cyklar kan vara bra vackra! Fint fotoobjekt

6 SoF:

Då hoppas jag att tveksamheten och frågetecknen snart byts ut mot U T R O P S T E C K E N!!! :)



Ha det gott Lissen!

7 Kerstins foto:

Jag kan bara hålla med dig, visst är det mysigt att hitta de där smågatorna med karaktär. Den här bilden är bara så mysig, det spirande gröna mot det slitna och rostiga.

Jag kan tänka mig att du längtar efter att få sätta igång med bilderna från Göteborg.

Krya på dig nu.

Kram

8 Beate:

Bilden är en höjdare och din utställning kommer att gå hur bra som helst. Grattis till nya datorn. Döp den till nå't vettigt så att han blir din kompis!

9 larans:

Ja det är ju inte direkt någon sportigare cykel, men bilden är så fin att den blir klart godkänd.

Låter spännandemed utställningen. Lycka till!

10 Jamie says dream:

Du har verkligen känsla för fina detaljer! Härligt foto som vanligt.



Så kul med en ny dator, men det är ju en del som ska fixas innan allt är på plats i den.



Utställningen kommer säkert att gå jättebra, pepp pepp till dig! Ha en skön helg trots jobb! Själv ska jag ta det riktigt lugnt i dag efter mina första tre dagar på mitt nya jobb, och i morgon planerar jag att röja min klädkammare med hjälp av en kompis.

11 Lina:

Det ser ut om om det är taget på en liten gata i Paris. Fint!

Krya på dig.

12 Sofia Törnqvist:

Gud vilken läcker bild, riktigt härlig känsla i den. Krya på dig (:

13 Erik Semlan:

Härligt foto. :-)

Man behöver nog vara lite sportig om man ska ge sig iväg med den där cykeln.

Kedjan har hoppat av. ;-)

Spännande med fotoutställningen, det blir säkert bra.

Se till att bli av med förkylningen nu! :-)

14 Fia:

En sån cykel skulle jag vilja ha!! Tänk vad mysigt att ställa en picknickkorg på "flaket" och cykla iväg till en fin plats och slå sig ner med lite fika och en bok.

15 Susanne:

Hmm, ingen vidare cykel att sporta med egentligen. Den ser lite sliten och trött ut. Men bilden är fin. :)



Lycka till med utställningen.

16 Marie:

Vilken skön bild! Älskar såna här "romantiska" bilder. Får mig att vilja åka på weekendresa till Paris - eller varför inte Gbg!

Håller tummarna för att du får ordning på photoshop och att utställningen blir bra. Önskar jag hade vägarna förbi då!

17 Proforma - Irene:

Vad kul med ny dator, man klarar ju sig inte utan en nu för tiden! Förstår att du vill komma igång, om inte annat så med redigering. Cykeln kommer jag ihåg!

Ha nu en fin vecka, Lissen!

Kram

18 Jah Hollis:

Snygg cykel. Fast kedjan kanske behöver spännas lite. :-)

19 llhertz:

Charmig bild! Det går säkert alldeles utmärkt att promenera gatan fram ledandes cykeln på ett sportigt käckt sätt :)

Lycka till med utställningen!

Kommentera här: