{ DIY, tavelvägg med foton och papper }




När jag sitter och äter frukost i mitt kök, så tittar jag väldigt ofta,  på dom här godingarna.
Kan inte bli annat än glad när jag ser fotona på dom, mina gulliga barnbarn.



I den silvriga loppisramen, har jag satt ett papper, jag köpt på Panduro och användt min dynamo från Claes Olsson. Det är kanske svårt att se texten i ramen, glaset i ramen är lite konkav och gammalt och ljuset inte det bästa. Men, texten som jag skrivit är " You are the sunshine of my life" ( Tror jag tänkte på en gammal Stevie Wonder sång).

Fina papper, finns det fullt av, i tidningar, presentpapper, Claes Olsson för att nämna några och med Dynamon kan man lätt skriva några fina rader eller ord. Så det är lätt att förändra och med en annan färg eller mönster på pappret,  så blir det som en ny tavelvägg.

Bilderna på barnen har jag satt in i vanliga ramar, från det stora varuhuset om jag minns rätt.


Med det här pysselprojektet är jag med i Jills/ Fyra rum & köks utmaning, titta in här

& en fin torsdag, önskar jag dej

Kommentarer:

1 Malin:

Jag tycker det är så fint och personligt med foton på väggen!

2 Sofie - Mamma till två små:

Vad fint! Vill få till en liten vägg här hemma med kort på barnen men vet inte hur eller var så bra med lite inspiration! :)

3 Anonym:

Så fint!

4 ElinsPhoto:

Så fiffig du är! Jättefin fotohörna du har i ditt kök, förstår att du blir glad!

5 johanna<3:

sv, okej hoppas det går bra med jobb uppgiften ;)



tack & desamma! ^^

6 Beate:

Som vanligt - väldigt snyggt!

7 Ninette:

Så gullig tavelvägg! :)

8 angelica:

Åh, nu såg jag! Tack snälla! :)

9 Gärdsmygen:

Foton av de små är värdefullt och glädjebringande. Säljer Claes Olsson dymo-apparater? Kanske ska lägga beslag på en gammal på mitt jobb där de rensas ut nu efter att ha legat och tagit plats ett tag nu.

10 Ninni/fotografia:

Så fint att dina söta barnbarn tittar ned på dig vid frukostbordet. Du är så pysslig och kreativ!

Din omsorg värmer mig ska du veta...jag behöver det just nu.

Kram Ninni

11 Zarah:

Så himla läckert!

12 Annie:

Jag älskar gamla ramar, kollage och vackra foton... :-) och med underbara, älskade människor i kan det bara bli vackert!

13 Mia:

Helt underbart, vad du är påhittig! Kraaaam... :-)

14 Maidi:

Vad fint du gjort med bilderna på barnbarnen. Jag har något liknande men inte alls så fina ramar..

15 Johanna Stålros:

Så snyggt!!! Kram Johanna

16 millandante:

You are a sunshine här i bloggvärlden och jag njuter ikapp av dina bilder!



KRAM

17 Jamie says dream:

Gamla silverramar är så fina! Man blir så glad om man hittar dem för ett bra pris på loppis för de är ju eftertraktade och därmed ofta dyra. Härligt papper du hittade också :-)

18 malin:

Hej!

Jättefint ser det ut!

Önskar dig en fin fredag!

Kram Malin

19 Sanna:

Ha en bra fredag och helg :D

20 Proforma - Irene:

Fint kollage på väggen på dina barnbarn! Mysigt att ha dom nära fast dom egentligen är långt bort. Förstår att dina blickar går dit många gånger per dag.

Ha nu en skön helg!

Kram

21 CJ:

Fint!

Kommentera här: