Månadsbild ~ Juli

 
 
Igår kväll var hela stan full med folk.
När Hoffmaestro & Chra spelade, dansade och hoppade människor i glädje.
Som en gemensam flödande energi
& jag lovar, jag stod inte still.

Cyklade hem alldeles strax efter och med musikupplevelsen i bagaget, var det lätt att trampa.
Såg att det börjar bli mörkare.
Har ni märkt det?
 
Idag så föll ett lätt regn, men vi tog en lång promenad.
Det var så tyst och ängarna nästan skiftade silvrigt av dom små vattendropparna.
Som en annan värld, en vacker värld.
där musiken var fåglarna som hördes,
 
Allt jag såg hade en mjukhet, som känns ända in i själen.

Jag plockade en bukett sommarblommor,
vilda, vackra och alldeles, underbara.
 
Nu står dom i vas, men först fotade jag dom på en dörr.
 



Ha en fortsatt skön sondagskväll!
 
& En hel vecka sen, lägger jag ut min månadsbild, hos duktiga fotografen Karin A ,