Liten lycka, finaste fina.





Älskar att se på minerna små babybarn gör. Jättemycket.
Jag hann bara ta en bild på Julian och så kom Olivia och lade sig bredvid.

Hon ville också vara med, min lillskrutta.
Den här gången :-)

En tidig morgon inne i köket, då för en vecka sedan.
När jag hade besök av två små godingar och deras mamma.
Nu är dom tillbaks i Göteborg, pratade nyss med dom i telefon.

Grattis till dej finaste Emma ♥ på födelsedagen.



En ny vecka, nu hoppas jag att solen tittar fram på oss alla, snart igen.
Hoppas.

Kommentarer:

1 Morten Pedersen:

Det skal liksom ikke så mye til når det gjelder barnebilder, de er jo så søte i utgangspunket.

2 SoF:

Sötisar!!!

Tillsammans....

(å jag blir alldeles varm i hjärtat - säkert är det gamla minnen som poppar upp från när sönerna var små)



Glad måndag Lissen!

3 Malin:

Men åhhh man bara smälter ♥



4 Anna-Karin - Form my backyard:

Vad söta de är. Verkligen härlig min på första bilden.

Ja nu hoppas vi verkligen på sol, värme och sommar igen!

Kram Anna-Karin

5 tankar o bilder:

Sötnosar, nära varandra. Bedårande!

6 Emma:

Tack mamma <3

7 Gardenhouse:

Så fina söta och rara!

Jag som bor granne med mina barnbarn är ju så bortskämd med det :)

Så många fina inlägg sedan sist, inspiration i mängd :)

Kram Sussi

8 Bia:

Söta små godingar. Min lilla goding Cassandra blir 17 i juni. Tiden går. Kram från Bia!

9 hanna och lizette:

ja det är det verkligen!! :)

10 Beate:

Så söta dom är! Så glada och nöjda! Suveränt fångat minspel av guldungarna:-)

11 Mia:

Bilder som får mig att känna lycka...det nyper i hjärtat... L

Kraaaaam!

12 Denise 22 - mamma till Kevin 6:

Men gud så söta dem är! :)

13 Anonym:

å va goa vilka sötnosar:)

14 Proforma - Irene:

Klart storasyster vill vara med... viktigt, sånt där! Så fina och verkligen syskonlika också!



Håller tummarna för att solen tittar fram, den tycks ha gått i idé här och det är kallt igen! Men juni är här och med den kommer järnnätterna. Men snart så... :)

Kram

15 Hanna:

Underbara kottar! Sådana här bilder kan man titta på länge och bara drunkna i ögonen. Bästa väninnan får snart sitt första barn, den krabaten kommer fastna på många bilder om jag får bestämma :0)

16 Sofie - Mamma till två små:

Vilka bilder! kändes allt lite i mammamagen nu ;)

Kommentera här: