Att inte känna någon november blues ............

 
 
Går fortfarande som i ett litet glädjerus.
Lite stillsamt och tyst,
fast det bubblar upp, bara någon frågar mej hur det var, där i Nepal på min resa.
Då vill inte orden ta slut.
& hela tiden så dyker det upp små minnen från min resa.
 
Färgstarka,
av landet, pulsen och alla snabba intryck.
 
Harmonin,
jag var i stunden, släppte allt
& solen sken.
 
Leenden,
varje dag,
& ett tjejgäng som svettsades samman för varje steg vi gick tillsammans.
 
Tänk att jag får vara med om något sånt.
 
Här hemma känner jag inte av någon november blues,
det är sol i mej.
 
 
Fredag är här, ha en fin dag!
 
Det här får också bli mitt otroligt sena bidrag hos fantastiska Karin A fotoutmaning, titta in hos henne.
 
 
 

Kommentarer:

1 Johanna / Fru form o fix:

Härlig bild!
Har du sett att du fått mail ang. utlottningen du var med i hos mig?

2 Ninette:

Härlig bild och härligt inlägg! :) det behövs mer sånt i november tycker jag!

3 SoF:

Vilken vacker och annorlunda bild!
Riktigt fin Lissen.

Önskar dig en glad fredag & Trevlig helg!

♥ ♥

4 Mia:

Vad glad jag blir av att läsa dessa ord...Kram på dig!

5 millandante:

Underbart att du fortsätter njuta av din resa även på hemmaplan!

Kram

6 Karin A:

Åh vilket fint bidrag både i ord och bild. Gillar mycket! Och vad skönt att du inte känner någon blues, det är perfekt att åka bort i november. Jag har läst ikapp lite och kollat på dina fina bilder nedan! Härligt! Ha en skön helg....

Kram

7 Anna ..smyger in..:

Stanna kvar där..för att ha ryggan full med solsken är guld värt.

8 Mari:

Oj så fantastiskt. Vackert !!!!

9 Lotta:

Din tacksamhet och glädje smittar av sig lite grand :)

Kommentera här: