Min lilla Maräng

 
 
Hela lördagen blev mysdag. En förkylning som smög sig på igen, för lite sömn i veckan,
gjorde att jag ville vara inne och kura hela långa dagen.
Tid för reflektion och funderingar på spännande planer framöver, som jag snart måste berätta om.
 
Lördagsnöjet var också att "dyka" ner bland mina bilder och hittade några på min älskade lilla Maräng (mitt barnbarn).
Alla hennes miner, glitterögon, funderarblick och busglimten.
 
 

 
 
Ha en fin söndag!
 
 
Det här får bli mina söndagsbilder på FABRIKEN
& mitt bidrag till FOTOTRISS - med temat svartvitt
 
 
 
• Kategori: BarnTaggar: Barnporträtt., Fototriss, Inspirationsfabriken; • Kommentarer (34)

Kommentarer:

1 Birgitta - FOTO:

Fifina porträtt!!! Mittenbilden blir favorit :)

2 Bitten:

Härliga bilder!

3 Pysselfarmor:

Marängen söt som maräng och porträtt är perfekt i svart-vitt.

4 Maria:

Härliga och såå fina bilder på den söta lilla Marängen!
Ha en fin söndag!

5 Anneli - A'la Foto:

Fina porträtt på ett sött barnbarn!

Ha en fin söndag!

6 Cajsa FOTO:

HEJ du

du, jag Kom med i en fototävling. nr3 är min bild och snälla ge mig din röst. hehe Tack på förhand :) pssst. rösta när du är med i någon slags tävling bara säg till.. :)

http://blogofphoto.webblogg.se/2012/september/finalisterna.html#comme

7 Helen:

Vilken söt liten maräng och jättefina bilder på henne .

Ha en skön söndag

8 fotobrus.se:

Fina porträtt och behagliga bilder i en fin ton som vanligt!

9 Lotta 8,):

Åh så fin hon är, din Maräng :) Kanonfina porträttbilder! Gillar första bilden lite extra, en nyfiken och förudrad blick. Jag har precis läst på lite om porträttfotograferig och tänkte få dottern att posera, alltid roligt att fota något nytt (för mig).
Ha en skön söndag ♥

10 Gunsside:

Bare helt nydelig, fine svart hvitt foto :))

11 Eva:

Så fina porträtt :)

12 40plus:

Fina bilder på en söt modell. Gillar blänket i ögonen på den första.

13 Karin:

Helt ljuvliga bilder och så fint du har fått fram hennes vackra ögon!

14 Anna ..smyger in..:

Men himmel så söt hon är den där lilla sockertoppen..underbara bilder..

15 Ninni:

Din lilla Maräng är underbart söt, jag gillar för övrigt smeknamnet väldigt mycket:-)

Ha en skööön söndag hoppas förkylningen ger med sig snabbt, kram

16 Mindag:

Helt underbara bilder på sin söta Maräng.

Hoppas du får en skön söndag!

17 Sofia:

Tack snälla, vad gullig du är! :)

Finfina porträtt!

18 Lena och Tommy:

Superfina bilder. Porträttbilder gör sig så bra i svartvitt!

19 Gärdsmygen:

Mmmmmm!Marängen gör sig lika bra i svart/vitt som i färg! Sööööt!

20 photoartbyanna:

Porträtt i svartvitt är så bra för att fånga uttryck - så fint gjort! :)

21 Bia:

Ja vad ska jag säga...kan inget annat än att hålla med ovanstående talare.
Jätte fina bilder!
Kramen

22 Misswhatsit:

Så underbara bilder på din söta maräng!:)

23 Lotta:

Förtjusande liten maräng ♥ Glitterögon minsann. Mittenbilden är något alldeles extra tycker jag

24 Anita A:

Fina porträttbilder på flickan!

25 Linda:

Fina porträtt i svartvitt :-)

26 Beppan:

Suverän triss i porträtt på din lilla Maräng!!

27 Monkan:

Ingen tvekan om vad namnet kommer från :) söt som den allra sötaste maräng. Fina porträtt som gör sig bra i svartvitt. Mittenbilden är min favorit, hur motivet fyller ut bilden, och jättefint porträtt.

28 madelein-sexbarnsmamma:

Lilla sötnöten :-)

29 Emma:

Fina bilder mamma på min lilla Maräng.

30 Pialotta:

Så himla gosig din lilla kaka är... riktigt bra porträttfoto i svartvitt.... själv valde jag o valde mellan just barnporträtt, men det blev något annat. Ha de... kram

31 Proforma - Irene:

Fina bilder, så söt hon är! Att titta på bilder på sitt barnbarn kan minsann lindra en förkylning. Botar nog det mesta!
Krya på dig!
Kram

32 Ninni/fotografia:

Porträtt gör sig allra bäst i svartvitt, det syns ju verkligen hrä. Vilka ögon! Jag förstår att mormor smälter ;)
Kram NInni

33 tina | fabriken:

Hej fina du!

Tack så hemskt mycket för att du bidrar med fantastisk inspiration till Fabriken! Vi visar stolt upp en av dina underbara söndagsbilder i dag!

tina | fabriken

34 et lite ØYEBLIKK:

Så nydelige portretter,- flott i svarthvitt, og helt fantastisk blikk!

Kommentera här: