Jag tänker på allt man vill lära sig och på att se det fina.

 
 
 
 
 Fullt med solmogna hallon i snåren, sommar söta och med mättad doft.
Så att jag inte kan låta bli att dofta lite sakta.
& för ett ögonblick blir jag 8 år igen, eller något sådant.
Dofter kan vara så tidlösa och väcka känslor..............
Förstår du hur jag menar?
 
Däremellan så försökte jag fota bilder på min kurs och tänka kreativt.
Gick väl sådär och här håller jag hallon i min högra hand och fotar.
Balanskonst jag lovar och jag hade fått låna ett teleobjektiv.
Behöver utmana mej på att göra nytt och inte gå i gamla spår.
 
Till en viss del, för jag kommer att fortsätta att göra det jag gillar bildmässigt.
Hoppas att något kreativt ska växa fram, med influenser av det jag lärt mej under veckan.
 
Men lika värdefullt för mej är också, att ha roligt och möte med andra människor.
Berikar så mycket!
 
 
Inatt har jag sovit 9 1/2 timme behövde nog det.
 
 
 
 
& önskar dej en fin helg.
Här kom solen tillbaks efter välbehövligt regn
 
 
 
 
• Kategori: • Taggar: StillebenKommentarer (4)

Kommentarer:

1 Bp:

Det första som slog mig är att du är vänsterhänt... Och att du också har ett Fuck Cancer armband.
Å visst minns jag dofterna från barndomen:-)

2 Anonym:

Visst är det väl härligt att man fortfarande vill lära sig nya saker???? Så utvecklande och spännande...
Önskar dig en fin dag i solen, njut av den...kram goa du!

3 Maria O:

Visst är det roligt att lära sig nya saker! Bilden du visar idag är jättefin i mina ögon och det ska bli spännande att se vad kursen inspirerat dig till.
Kram Maria

4 Fia:

Du är ju redan tidigare en väldigt skicklig fotograf, så det ska verkligen bli spännande att se vad kursen har inspirerat dig till.

Kommentera här: