Sista dagen på kursen ~ Ålsta folkhögskola

 
 
 
Åh så fort veckan gått och den första gången jag har gått på kurs på Folkhögskola.
En så vacker miljö som är vilsam.
Däremot har det varit full fart, med lite fotoprojekt, funderingar och föreläsningar.
 
Just nu svårt att veta vad jag lärt mej, men det måste kanske sätta sig.
Gestaltande fotografering, ger många öppningar för tolkningar.
Intressant var en urvalsprocess där vi tittade på varandras bilder och gjorde bedömningar.
Så olika vi tyckte och det är utvecklande och ger mej reflektioner.
 
Ett härligt gäng har vi varit med två trevliga lärare och en så rolig vecka.
Fantastiskt mat och fika varje dag.
 
Dags att sätta fart på dagen, om en stund ska vi ha redovisning av ett projekt.
 
 
 
 
 
Hej fredag, solen håller på att titta fram
 
 
Ps En bild till mitt fotoprojekt på skolan, men kameran är lånad. Jag har en Nikon! ;-) Ds
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Mia:

Det låter helt underbart roligt!!!!! Så berikande, även om jag tycker du är en fantastisk fotograf som du är ;)
Kram på dig!

2 bia:

Har du varit på kurs ?....så roligt;)....alltid kul att förkovra sej. Själv har jag/vi varit och röjt hos mina föräldrar i H-sand som ska flytta till lägenhet på ålderns höst...lite tråkigt tycker jag, men välbehövligt, för dom börjar bli gamla och trötta ;(
Vi ska på surströmmings skiva hos hon som du såg på bilden i tidigare inlägg ;))
Trevlig helg
Bia

3 Bp:

Skoj! Det är faktiskt kul att få andras synpunkter på ens egna bilder. Man blir ju färgblind annars om man säger så.

4 Malin:

Gud vad spännande att göra ngt sådant, berätta gärna mera, fast det kanske du har gjort?, ligger lite efter i min bloggläsning.

Kram

Kommentera här: