Fredag och sista januari

 
 
 
Så var det sista dagen i månaden och det är vinter.
& orden är lite tysta och det behövs mer än långpromenad för att komma i harmoni.
 
Livet som är både ledsamt och hoppfullt.
Det landar säkert i något bra, till slut.
Tiden måste få gå
 
 
 
 
Må så gott
 
 
Ps Oron är över lilla mamsen som brutit benen på tre ställen, opererad i onsdag och får troligtvis åka hem idag. Men själv är hon optimistisk och övertygad att det ska gå bra med pappas hjälp. Önskar att jag kunde släppa min oro. Ds 
 
 
 

Kommentarer:

1 Mia:

Önskar dig en fin fredag och hoppas att allting ska bli bra, även med mor! Kram finaste du!

2 Marie:

Förstår din oro och håller tummarna att allt går bra!

Fina bilder med ett härlig sken i!

Trevlig helg!
Kram Marie

3 BP:

Jag förstår att du är orolig. Att redan få åka hem är ju alltid en risk. Å att ha brutit benet på tre ställen är ju hemskt faktiskt. Jag menar benstommen blir ju mer och mer skör ju äldre man blir.
Hoppas innerligt att hon blir helt återställd!

4 Malin:

Hej! Jag glömt att svara på din kommentar hos mig ang "min" fotoklubb på FB, om du vill kan jag skicka dig ett "infoblad" att läsa och känner du dig sugen att testa när du läst det så är du välkommen. Det krävs inte så mycket engagemang, den mest aktiva delen är ett tema i månaden och så röstar vi med poäng på de bilder vi gillar mest. Vi är alla på olika nivåer och det används allt från mobilkameror till systemkameror. Önskar dig en fin helg. Kram

5 Lena Rollmar :

Otroligt vackra bilder

6 Karin:

Egentligen ska du vara riktigt glad att hon får åka hem, det finns alltid risker med att ligga på sjukhus. Jag tänker då på infektionsriskerna.
Men naturligtvis är man orolig för att något ska hända hemma också, men hon är positiv så det går säkert bra. Fina bilder har du också tagit!

Svar: Du har säkert rätt Karin. Jag blev bara så orolig när mamma fick åka hem 2 dagar efter operationen. Tack för din peppning, snälla du!
Lissen

7 Lillgarden:

Usch förstår att du är orolig för mamma... hoppas det går bra!
Vackra bilder...

Ha en fin fredag fina du!

8 Fanny:

Åh, vi säljer den där lyktan i butiken som jag jobbar i. Älskar dem!

Kommentera här: