Det är Odins dag, grattis!

 
 
 
Underbara fina, lilla spexaren och ofta med busglimt i ögonen.
Men kan vara tankfull och fundera på saker och ting.
Mjukhjärtat, omtänksam, men det blixtrar i ögonen när han är trött
 
Storebror, som går där före och visar vägen, för två smöbröder.
Deras stora idol, stjärnbrorsan liksom, utan tvekan.
 
Låt mej hålla dej i handen och få gå där bredvid dej, genom livet.
 
 
Älskade Odin, 7 år idag.
Puss & kram
 
 
 
 
3 juli idag och sol
 
( Ps Odin är mitt barnbarn Ds )
 
 
 
 
 
• Kategori: BarnTaggar: Cowboy, Cowboyhatt, Porträtt; • Kommentarer (9)

Kommentarer:

1 Annika:

SV: tack :)

2 Marie-Louise Grimlund:

Hejsan !
Vilken snygging han kommer att bli.Syns redan nu.
Roligt med barnbarn.
Åtminstone då de var mindre och brydde sig.

Då har Du tre jag har två.Fast där är det flicka 14, pojke 10.av min dotter som är min förstfödda för sedan fick jag inga fler bara en glurp 1978.

Kram Mi

3 Mia:

Han är så otroligt söt och har så underbara uttrycksfulla ögon...jag tror han är släkt med dig ;)
Kram och en önskan om en fin dag, du goa

4 Ninni - Vimsiga mamman:

Så fint foto :)

5 Helen i Vilrummet:

Grattis till Odin!
Så himla fin i hatten.
Kram Helén

6 BP:

Stort GRATTIS till denna vackra kille!

7 Ann-Marie:

Hipp hipp hurra för Odin!
Hoppas att du får en kalasbra dag.

Kram

Ps. Nu är hatten åt rätt håll. ;)

8 Floweroffame:

Hipp hipp hurra! Så fint foto på honom. Ha en fin kväll Kram Pernilla

9 Lillgarden:

Grattis till barnbarnet på hans dag!

Sv: ja det är kul när det händer lite och när det närmar sig slutet och blir färdigt!
Nu har barnen gått på tre veckors ledighet så hoppas på fint väder iaf dom dagarna jag är ledig!

Kommentera här: