Dom här kvällarna vi har nu .............

 
 
Dom här kvällarna vi har nu, när det känns som solen aldrig vill gå ner.
Jag blir bjuden på godaste cheesecaken med botten av havreflarn och toppade med blåbär.
 
Värmen på kvällen är lite mjukare och vi dricker kaffe med påtår.
Sitter i en vacker trädgård och ser allt det vackra omkring mej.
Samtalen svävar mellan skratt som flyger i luften och djupaste allvar.
 
& jag hann ligga i din hammock en stund, medan solen gick ner, där på ängen utanför ditt hus.
Kändes så bra..........................
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag ska jag arbeta och det ska nog gå,
men jag håller nog mej i skuggan så mycket jag kan.
 
Ha det fint, du, som tittar in här.
 
 

Kommentarer:

1 KassandraPalma:

ser så gott ut!

Svar: Det var jättegott. Måste pröva att göra med havreflarn :-)
Lissen

2 Junitjej:

Så underbart!

Svar: Älskar sådana här kvällar :-).
Lissen

3 Ninni - Vimsiga mamman:

Så gott de såg ut

4 BP:

Japp, dessa varma och sena kvällar är guld värda. Det är dom man ska lägga på minnet när det är 15 minusgrader...

5 Helén i Vilrummet:

Jag har börjat jobba igen efter en härlig semester. Så nu gäller det verkligen att ta vara på kvällarna.
Kram Helén

6 Lotta `8):

Visst är kvällarna underbara.... jag sitter ute varje kväll, njuter och önskar jag kunde lägga värmen och dofter på burk, att öppna i vinter :) Dagtid har vi lite väl varmt, visst orkar man med men inte alla, gamla och djur tex. Jag besöker svärfar varje kväll, som kom hem från sjukhuset i fredags efter höftoperation. Hemtjänst i all ära men.... nu är det framför allt att svalka honom och se till att han får vätska. Men jag njuter... snart är det över... Fina bilder på kaffestund, de förmedlar känslan du beskriver :)

7 bia:

Det såg gott ut....och varmt har vi!!!
Men jag klagar inte....
Ha det så fint i värmen ;)))
Kram bia

8 Lizzan:

Kvällarna är fantastiska just nu, och dagarna med om man hittar nån skugga :) Superfina somriga bilder!
Ha det gott!

9 Mia:

Så underbart det låter...fridfullt...
Kram på dig, fina...

10 Lotta:

Så vackra foton och så gott det låter & ser ut så klart :)

11 Anneli - A'la Foto:

Vad intressant att du bjuder på en bild som är helt utan skärpa! Jag gillar det...och jag gillar den andra också! Det var bara så ovanligt! Och cheesecaken låter supergod! :) Det är en fröjd att vara inne i din blogg kära Lissen! :D

Kommentera här: