Ernst Kirchsteiger inspirerad brevlåda

 
 
I en liten gränd utanför ett hus, så fanns den här fina brevlådan.
Vad jag gillar att överraskas över att hitta sådana här smultronställen.
(Med hjälp av kompisen Lena som bor i Härnösand och vet var fina platser finns i staden)
 
Där man på något vis delar med sig av sin kreativitet och fick oss att le.
 
Kändes långt bort ifrån kommunalgråa hus
 
 
 
 
 
Vi är nog många landet runt som blir inspirerade av Ernst Kirchsteiger.
Ikväll blir det ytterligare ett program från hans fantastiska renovering av ett hus.
Ska du titta?
 
 
 
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Helén i Vilrummet:

Vilken mysig lite plats.
Ernst gör fina saker och har bra idéer, men jag har lite svårt för honom.
Kram Helén

2 Ninni - Vimsiga mamman:

Mysig plats :)

3 Mia:

Självklart ska jag titta...vill inte missa ett enda av hans program ;)
Kram på're, fina!

4 BP:

Nja till brevlådan. Nej till tittandet. Har otroligt svårt för honom.

5 bia:

Klart jag ska titta på Ernst!!!....vi ska ju på en liten middagsbjudning nere vid sjöboden kl 17.00...så jag hoppas jag hinner se programmet ;))....men oj så varmt det blev igen...i morse var det ju molnigt...
läcker brevlåda ;))
Kramis

6 Sabina:

Oj vad fint :)

7 Lotta:

Vad fint! Nej, jag har inte sett Ernst på många år faktiskt, synd! Nu ska vi snart börja hyra ett hus igen - längtar :)

Kommentera här: