Blåsippor & helgen som såg blank ut.

 
 
En helg som fylls, med det oväntade.
 
Fredagkväll, där jag träffar vänner. minglar runt och lite dans.
Brus Brothers, spelade
Det var bestämt och efterlängtat.
Musik där rytmen känns och en röst med heshet som fyller lokalen.
(Men på något vis fyller deras musik mej inte med samma "mood" som förr, det hade jag velat)
 
Sedan skulle helgen vara blank..................
 
Har sett bilder av en fotovän från ett övergivet fabriksområde.
& ett infall av oss båda göra att vi åker dit idag och vi har aldrig fotat tillsammans.
Känns så inspirerande.
Graffiti och övergivet, något helt annat än mjuka blåsippsbilder.
 
Det där att utmana sig själv och se var det bär,
det är i sådana stunder jag känner försiktig glad glädje.
 
& på söndag ska jag gå på klippor
 
 
 
Hej lördag,
önskar dej en fin dag
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Mia:

Det oväntkan bli så oerhört fint och bra, det är härligt! Ha en underbar glädjefylld helg, fina vän <3 Kram på dig!

2 Mia:

Men hur blev det där då...ska vara: Det oväntade, inte förberedda, som kan bli så oerhört fint o bra, det är härligt!

3 BP:

Nu kommer vi in på "mitt" område;-) Ska bli riktigt kul att se hur du hanterar den för dig ganska okända värld.

4 Annika:

Fin bild!

5 finurligafroken:

Va härligt! Jag älskar att fota övergivet och trasigt. Kan åka runt i timmar för att bara fotografera olika platser. Hoppas på att få se lite från er fotografering. Kram

Kommentera här: