Den där platsen med trädet & grabbarna

 
 
 
Då på vägen hem från utflykten så gick vi nästan förbi trädet.
Mäktigt i sin spretiga skönhet.
 
Jag ropade på smågrabbarna, kom tillbaks!?
Kan ni inte ställa er vid trädet?
Snälla, det går fort.
 
& det gjorde det
För lite snabbt var det något annat som var mer intressant än att stå still.
Vi var ju på utflykt och då finns det mycket mer att upptäcka.
 
 
 
 
 
 
En fin start på veckan önskar jag dej!
 
 
Ps Tack för alla fina kommentarer, läser alla med stor glädje. Svarar så fort tid finns Ds
 
 
 
• Kategori: BarnTaggar: Barn, Deltat Timrå, Träd; • Kommentarer (9)

Kommentarer:

1 Mikaela:

Så fint skrivet och jag älskar träd precis som du :-)

2 BP:

Vilket fint träd! Å dina fotomodeller är helt suveräna. De borde kräva betald;-)

3 Malin:

Inte nog med att dem är söta, väldigt medgörliga är dem också, dina fina modeller!

4 bia:

Tack för tipset kära du....så gulliga dom är gossebarnen ;))....har suttit ute i solen i en timme nu....och nu väntar tvätten....
Kram och hej!

5 Mia:

Åh vad jag tycker om bilderna på dina killar!!! Glittrande glada ögon i vårsolen, det kan inte bli bättre, kraaaaam!!!

6 Maria O:

Så himla fina bilder på dina godingar! Vilken lycka att ha sådana modeller även om det gäller att vara snabb för att fånga dem.
Kram Maria

7 finurligafroken:

Ja ska man fota barn gäller de att vara snabb. Nått min mamma inte har lärt sig :) Jag hittade faktiskt vitsippor igår. Så jag anser att våren verkligen är här. Kram

8 Lillgarden:

Vilka underbara bilder. Världen är verkligen magisk oavsett årstid!

9 ellinor:

vilka fantastiska bilder du tar

Svar: Tack snälla Ellinore, blir glad över dina ord.Roligt att du tittar in på min sida också och som du förstått så tycker jag mycket om att fota.
Kram och ha det så bra
Lissen

Kommentera här: