Stunder med fika & tankar

 
 
 
Sådär, kaffekoppen på bordet och jag lutar mej tillbaks i stolen.
& man kan förundras hur en dag kan bära med sig en känsla ända från morgonen
En dag som svischat fram med många  intryck och jag har knappt varit still en stund.
Solsken och snabb promenad till förmiddagskurs och fick lära mej några bra saker.
Den där ivrigheten i mej vaknade och den känslan ger skön energi
 
 
 
 
 
 
Undrar hur tisdagen blir?
Dagarna skiftar med olika innehåll & man hoppas alltid på det bästa
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 BP:

Det är ju det som är tjusningen med livet. Man vet sällan hur nästa timme kommer att se ut. Hoppas att det blir en positiv dag för dig.

2 michaela- mamma till tre 💗:

älskar din fikabild. fika är ett av mina favoritord :) så fint du skriver förresten..man blir lugn i själen av dina texter.

3 Malin:

Ivrighet det är finfina grejer det!

4 bia:

Nu blev jag kaffesugen ;)....ska kanske brygga lite och ta en av kopparna jag visar på bloggen idag, hihi...solen skiner och våren är här ;))
Kram och hej!

5 Anna :

Så vackert att jag sitter här o ler..

6 Johanna:

Vacker bild! Och fantastiskt söt kopp!

7 finurligafroken:

Vilken härlig start på dagen. Jag hoppas att idag blev lika bra och även resten av veckan. Kram

8 Basilica/Maud:

Så vackert!

Kommentera här: