Den där dagen ............

 
 
Vaknar upp med grusiga ögon, mellan två nattpass.
Den där tröttheten som gör rörelserna långsamma.
 
Det är gråmörkt utanför mitt fönster och jag ska strax dricka kaffe och läsa en bok som jag lånat på bibloteket. Bästa sättet att vakna till lite långsamt på.
 
Men först ville jag bara visa några bilder från en höstdagspromenad ute i Essvik, en sådan där  solig höstdag när det är som finast med färger som äger en lyskraft, som ger energi.
 
 
I morse kom snöblandat regn
Dom där väderkontrasterna ni vet, som kommer på hösten.
 
 
 
Ha det så gott, alla som tittar in här!
 
 
 

Kommentarer:

1 Bp:

Vaknade också med gröt i gluggarna i morse, å då hade jag inte ens jobbat natt;-) Psykologiskt det där, för ute var det fyra grader och isvindar, då rann tårarna i stället. Måste ha med åldern att göra;-)

2 Ninette:

snöblandat regn! ja, vi hade snöflingor vi också igår - men vilken härlig höst vi har haft innan dess! Nästan så jag står ut med att det blir kallt nu. Kram!

3 bia:

Såg också lite snöblandat regn idag....hoppas du har det bra i höstrusket....när får vi se solen tro?...
Bia

4 Lillgarden:

Så vackra bilder!

Kommentera här: