Behöver lite boktrolleri-magi-känsla.

 
 
 
Ibland så behöver man förtrollas
Rakt in i böckernas världar
& man vet inte alltid var man hamnar, om nu inte handlingen är alldeles uppenbar.
Den där magin som gör att knappt vill släppa boken, men man försöker att läsa långsamt.
Vill inte komma till sista sidan
 
Idag är det en sådan där dag då jag tappat bort mej själv och det känns lite tomt inuti.

Därför behövs boktrolleri-magi-känsla.
 
Så idag samlar jag lite styrka.
& imorgon är en ny dag...............
 
 
 
 
Ps Läser något helt annat, den här bilden på gamla böcker tog jag på Merlo slott i somras Ds
 

Kommentarer:

1 Mia:

Kram på dig vännen...hoppas du kunde trolla, annars kanske morrondagen blir magisk istället....finaste <3

2 BP:

Vilka vackra gamla böcker! Läser du dem också???

Du kanske skulle trivas på Bokmässan i Göteborg just nu - det är bara boka en tågbiljett...

3 Cathrine:

💚kram sändes, blad vändes, en suck finns, sorgligt du minns, hoppas det vänder när jag kramen sänder💚

Svar: Tack fining, dina kramar och omtanker värmer. Hoppas att blad vändes snart......
Lissen

4 Malin:

Jag kan känna mig tom när en underbar bok tar slut.
Hoppas du får en bra dag idag och i helg.

Det är svårt att få tag på så fina gamla böcker, har hållit utkik ett tag, fina som fotorekvisition.

Kramis

5 bia:

Själv har jag börjat på tre böcker, och bara läst halva böckerna, hihi....men det funkar bra ;))
Ha en fin helg!
Bia

Kommentera här: